איך לבנות מעקב אירועים בפייסבוק?

travel2slovenia.co.il  > עסקים ותעשייה >  איך לבנות מעקב אירועים בפייסבוק?
0 Comments

לאחר שתיישם את פייסבוק פיקסל, תגלה כיצד להגדיר אירועי ברירת מחדל כדי לעקוב ולהבין טוב יותר את הפעולות של מודעות הפייסבוק שלך. בעזרת כלי האירועים במנהל העסקים של פייסבוק, תוכל להגדיר אירועים סטנדרטיים אחרים שפיקסלים יכולים לעקוב אחריהם. פרמטרים מסוימים, הנקראים Facebook Pixel Events, מעוררים פיקסלים כאשר מבקר באתר מבצע פעולה מסוימת.

במאמר זה למד כיצד להגדיר אירועי פייסבוק בדף שלך דף טיסה עם הפיקסל

בקר תחילה בדף מנהל האירועים של פייסבוק והגדר חשבון עם מזהה פיקסל ייחודי. התקנו באתר שלנו את קוד הפיקסל המבוסס על פייסבוק, ואם תלחץ על הבא, כעת תוכל לבצע אירועים מותאמים אישית.

ערך ההמרה של 197 אומר לפייסבוק כי הרכישה הייתה שווה $ 197 בעת הרכישה, וסוג אירוע ברירת המחדל מפעיל את הערך המוצג ב- Ad Manager של פייסבוק.

לאחר שהגדרת את אירועי ברירת המחדל והגדרת אותם לסיכום מדידות אירועים

תוכל להתחיל לייעל את מסעות הפרסום שלך ולהבין את הפעולות שאנשים מבצעים עם מודעות הפייסבוק שלך. פייסבוק מספקת כלי להגדרת אירועים המאפשר לך לציין פעולות שאליהן ברצונך לעקוב ולבחור מתוך האתר או הדף שלך. אם ברצונך גם לשייך אירועים על המסך לאירועי פייסבוק ספציפיים, תוכל לעשות זאת על ידי מיפוי האירועים שלך באפליקציית ברירת המחדל שבה מוגדרים האירועים.

אירועים סטנדרטיים

בנוסף למעקב אחר ערכי ההמרות, מאפשרים לך לאסוף שפע של נתונים נוספים על ידי הוספת פרמטרים של קוד פיקסל לפייסבוק שלך. בהתבסס על האירועים שאתה עוקב אחריהם, פייסבוק פיקסל מספקת נתונים הניתנים לפעולה המאפשרים לך לייעל את המודעות שלך ולהציג אותן לאנשים שיש סיכוי גבוה יותר לבצע את הפעולה שאתה רוצה. כאשר אנו מדברים על אירועים בהקשר זה, אני מתייחס לאירועי פיקסל: אירועי פיקסל מאפשרים לך לעקוב אחר פעולות מסוימות באתר שלך שיכולות לשמש לדיווח, מיקוד ואופטימיזציה, ומפרסמים המתקינים את פייסבוק פיקסל באתר שלהם עם קטע ייחודי. של קוד יכול לעקוב ולייעל אירועים מסוימים באתר שלהם באמצעות מודעות פייסבוק.

מעקב אחר אירועי פיקסל של פייסבוק מפשט מאוד את תהליך פילוח הקהל ומאפשר לך להגיע אליהם על סמך ההתעניינות שלהם במוצר או בשירות שלך

לסיכום, מעקב המרות באמצעות אירועי פיקסל בפייסבוק מספק לך דרכים נסתרות לייעל את ההמרות שלך. בין אם אתה רוצה לברר כיצד לייעל המרות באמצעות פיקסלים בפייסבוק, אירועים סטנדרטיים או המרות מותאמות אישית, הישאר מעודכן.

אם עקבת אחרי הסרטון שלי בנושא הגדרת והוספת פיקסלים של פייסבוק לאתר שלך ולמאמר שהוזכר לעיל

תדע שהם יוצאים מהקופסה כאירועים הנקראים תצוגות דף. כאשר אנשים מבקרים בתוכן או בדפי מוצר באתר שלך, כדאי לדווח על ביקורים אלה כחלק מאירוע סטנדרטי בפייסבוק ותוכל להשתמש במידע זה בשורות הרימרקטינג שלך. הוסף פרטי תשלום לאירועי פייסבוק פיקסל כדי לעקוב אחר מבקרים שלוחצים על הלחצן "שמור פרטי תשלום" בדף הבא הטעון, כמו בדיקת דף ההזמנה שלך.

תכונת פייסבוק פיקסל הושפעה מהשינויים ב- iOS 14.5 בפייסבוק

כדי להבטיח שמפרסמים יקבלו נתוני מעקב המרות ממדידות אירועים מצטברות של פייסבוק. כעת, כאשר יש לך את קוד הפיקסל הבסיסי לדף או לדפים שבהם ברצונך לעקוב אחר המרות, תוכל לשנות את גרסת הקוד המכילה את קוד האירוע המוגדר כברירת מחדל. לדוגמה, הצבת פיקסל בדף מוצר היא הקיצור של "כאשר אתה צופה בתוכן זה מופעל אירוע ברירת מחדל", כך שפייסבוק תדע שהתוכן נצפה ושם המוצר קצר.

כדי לבצע אופטימיזציה ולעקוב אחר אירועים מותאמים אישית, עליך להקצות אותם להמרות מותאמות אישית, כך שתוכל לבצע אופטימיזציה ולעקוב אחריהם. המרות מותאמות אישית מאפשרות לך ליצור כללים עבור כתובות האתרים שאירוע אתה עוקב אחר כדי לייעל אותן לפעולות ספציפיות (מודעות פייסבוק, אירועים שאינם מותאמים אישית). ניתן להשתמש בעד שמונה אירועי המרה לאופטימיזציה של המרות ומקורם בפיקסל אחד בפייסבוק או יותר מפיקסלים, אך לא יכולים להיות יותר משמונה אירועים בדומיין אחד. אם האתר שלך שולח את אותו אירוע יותר מפעם אחת, השתמש ב- Bother Facebook Pixel Conversion API כך שאירועים לא יוכפלו ו- FB יקבל את אותו המידע מהדפדפן והשרת.

במדריך האחרון

הגדרנו את המעקב המבוסס על פייסבוק שלנו עם פיקסלים ומעקב אחר אירועים בהתאמה אישית. ההבדל היחיד בין אירועי פייסבוק לאירועי ברירת המחדל שלנו הוא שמעקב אחר אירועים מותאמים אישית פירושו שימוש באירועי ברירת המחדל שלנו בפייסבוק, אך אנו יכולים גם להשתמש באירועי מעקב מותאמים אישית. בארבע מתוך ארבע (או חמש) הדוגמאות להלן, אנו מתחילים ליצור טריגר, כאשר הטריגר משויך לאירוע מותאם אישית בפייסבוק, מפעיל סרטון, מתחיל חידון, עוקב אחר עמוד בן 10 שניות, דוחף אותו לפייסבוק ו לאחר מכן הפוך אותו לזמין כאשר אתה יוצר קהל מותאם אישית.

התחל על ידי ביקור בדף המפרט של פייסבוק לאירועי Pixel Standard

בחר את האירוע הרצוי, בחר ליד לדוגמא שלנו, פתח את מנהל התגים של Google, בחר את מיכל החשבון המתאים, נווט לתג, לחץ על חדש, צור את התג שלך שם (אני ממליץ להשתמש במוסכמת השמות כדי לשמור על משמעות השם שלך עבור סוג התג), בחר HTML מותאם אישית, הוסף שדות לטבלת הדואר האלקטרוני המתאים (פריט 1 הוא "FBQ _ TRACK _ LEAD"), הוסף טריגר ל- התג שלך (בדוגמה זו.

למידע מורחב בתחום של קידום בפייסבוק ניתן לבקר באתר ontomedia.co.il

דילוג לתוכן