פורץ מנעולים מומלץ בצפון

travel2slovenia.co.il  > עסקים ותעשייה >  פורץ מנעולים מומלץ בצפון
0 Comments

הפריצה יכולה להתבצע גם על ידי חדירת משאית נעולה, מכונית, קרוואן או ספינה. כאשר פורצים ונכנסים פיזית, על העבריין לפרוץ את הדלת. הגישה היא מינימלית אם הפורץ לא צריך להיכנס לבניין כדי לבצע פריצה.

פריצה מוגדרת כניסה בלתי חוקית למבנה (לא לבית או לעסק) מתוך כוונה לבצע פשע

אך לא גניבה או גניבה. בעוד שחוקים אחרים מפלילים תפיסת רכוש במקרה של פריצה, חוקים אלה נועדו לשמור על קדושת הבית ולהגן על התושבים מפני מפגשים מזיקים עם פורצים בבתיהם. ההגנה מפני פורצי בית כוללת אמצעי הגנה כגון טיפוס צבע, אמצעי אבטחה, יריעות חלונות, מנעולים ומפתחות, כמו גם מערכות אזעקה.

פריצה

היא פשע שעונשו לא יותר מעשרים שנה, ואם הפורץ חודר עם נשק מסוכן, הוא יכול להיכלא לכל החיים. פריצה כעבירה פלילית היא עבירה מכוונת ולא עבירה מכיוון שהכוונה לביצוע פריצה מתרחשת לפני הכניסה לבניין או שהייה בבניין, מה שמרחיב את הגדרת המשפט המקובל. כדי לבצע פריצה, יש להשתמש במונח או בצורת המילה פריצה או פריצה.

חוקי פריצה נועדו להגן על בתי אנשים ולמנוע אלימות

אך אינם מגנים מפני גניבה. למשל, ההגדרה המשפטית הכללית של פריצה היא פשע כאשר היא מתרחשת בלילה בדירה או בבית. בפריצה יש אלמנטים של פשעים כמו אונס, הצתה, חטיפה, גניבת זהות, הפרות של זכויות אזרח ואפילו אינסטלטורים בשערוריית ווטרגייט היו פורצים.

רוב הפורצים מפחדים ממה שהם שומעים ברדיו או בטלוויזיה. כדי לקבל מושג איך נראה בית, כדאי שתבחנו מה פורצים עושים שם.

התקנת מערכת אבטחה לבית

היא אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק פורצים ולעזור להם לתפוס אותם כאשר הם פורצים לביתך. רוב המכשירים הנ"ל יעזרו לצמצם פריצות ולהפוך את הבית שלכם לבטוח יותר. אם יש לך חלונות שבורים, מנעולים שבורים או מקומות נסתרים בגינה שלך שיכולים לעזור לפורץ, עליך לזהות ולתקן אותם.

בואו נודה בזה, אי אפשר לעצור פורץ לביתכם כדי להשיג את מבוקשו. אפילו הפורץ הכי לא כשיר יכול לפרוץ, לתפוס כמה דברים ולהתרחק לפני שהמשטרה מגיעה.

מצד שני, אדם שמחכה לסגירת החנות יכול לקחת את המנעול של דלת הכניסה ולגנוב פריטים לפני שהפריצה מתרחשת. עם זאת, יש הבדל בין פריצות לבית ולרכב לבין הזמן בו פורץ הפורץ.

"כשאני מוצא בית, אני נכנס לבית. אני מסתובב עד שנראה כאילו אני נכנס לבית בכוונה. הדרך הטובה ביותר להיכנס לבית עם גדר גדולה היא לקבל קצת הגנה כדי שאוכל לצאת באור יום, בחושך או באור.

על פי הודעת חדשות, אחד התושבים נורה למוות לאחר שגבר פרץ לדירה מספר פעמים. על פי המשטרה, בן 13- הילד בן הדרום קרולינה ירה דרך הדלת האחורית של הבית ונורה. הקורבן סיפר כי הפורץ נכנס דרך דלת צד והשאיר משענת מתחת לספתו.

אחד משמונת הפורצים נאמר כי יש סדק את המנעול וקיבל גישה באמצעות מפתח שנרכש. רוב הפורצים חיפשו תחילה את חפצי הערך בחדר ההורים לפני שהם עברו לשאר הבית.

פורצים יכולים להימנע מניסיון לפרוץ אם הם מבחינים בסימנים המעידים כי מיקום מסוים מוגן באזעקות. פורץ טען שניסה לגנוב כלי נשק – טעות נפוצה עַל. זה אולי נכון, אבל רק קבוצת משנה של פורצים עשויה להשקיע זמן בתכנון פריצה.

אחת הדרכים להבין מה מניע ומרתיע פורצים היא לשאול אותם. לעתים קרובות הם יגידו שההרתעה הגדולה ביותר היא לא לעצור אותם, אלא כיצד להגן על הבית שלך. ישנם כל מיני רמזים קטנים שפורץ עשוי לחפש, כגון גודל הבית.

מנעול מת

הוא סט מנעולים לא יקר שמונע מפריץ לפתוח את הדלת באמצעות כרטיס אשראי מפלסטיק. ליתר ביטחון, מומלץ לנעול סתום חד צילינדר בקוטר של סנטימטר אחד ותוספת מוקשחת למארז לדלתות חוץ. מנעולים מודרניים מקשים על הנעילה, אך הם קשים אפילו לפורצים ותיקים.

ממפיס, טן-אישה בצפון ממפיס משבחת את שכניה על כך שמנעו פריצה לביתם ועזרו למשטרה לתפוס את אחד החשודים. היא מקווה שהמשטרה תממש את מה שעשתה, אך אומרת שזה לא ימנע ממנה לעשות זאת שוב.

למידע נוסף על פורץ מנעולים מומלץ בצפון באפשרותך לגשת לאתר eyalock.co.il

דילוג לתוכן