לחגוג יום הולדת בבית

travel2slovenia.co.il  > משפחה וקהילה >  לחגוג יום הולדת בבית
0 Comments

לפני שבועיים, כשהגיע יום ההולדת ה-30 של החבר שלי קניס בהסגר, מצאתי את עצמי סורקת באינטרנט לחיפוש רעיונות למסיבת יום הולדת מהנים שגרמו לו להרגיש סופר מיוחד בבידוד. כולנו נמצאים באזור הלא ידוע לחלוטין כשמדובר איך להפוך אירועים מיוחדים במהלך הבידוד למיוחדים, בין אם זה חגיגת יום נישואין, ערב ראש השנה הווירטואלי, הסגר מתנות לאנשים אהובים מרחוק, או אפילו ארגון חגיגה. הֱיה שלום. מסיבת רווקות וירטואלית. ולמרות שהמחשבה לא לתכנן חגיגה – בין אם זה יום הולדת גדול, מסיבת רווקות או יום נישואין – היא עצובה בהתחלה, עדיין יש דרכים נהדרות לגרום לזה לקרות. נהדר עבור החגיגות המיוחדות של השנה. ימי הולדת רבים יחגגו בבית בחודשים הקרובים, וגם אם זה לא אידיאלי, זה לא אומר שימי הולדת אלו לא יכולים להיות מיוחדים כמו כל שנה אחרת.

הנה 30 דרכים להפוך את יום ההולדת שלך בבית למיוחד השנה

בין אם אתם חוגגים עם חברים באמצעות וידאו צ'אט, מכינים לעצמכם עוגת יום הולדת, או מתארחים עם יקיריכם, אתם יכולים בקלות לערוך יום הולדת מהנה ובלתי נשכח ממש מתחת לגג שלכם. ריחוק חברתי מבאס, אבל יום ההולדת שלך (או של בן/בת הזוג/חבר/ילד) יכול להיות מיוחד ובלתי נשכח השנה, גם אם אתה תקוע בבית. הוסף קצת ניצוץ למצעד מסיבת יום ההולדת שלך עם שלטים מהנים והודעות חמודות שנכתבו על חלונות המכונית.

התקשר לזום עם חברים לכיתה

משפחה ו/או חברים: קבע זמן שבו בני משפחה וחברים יכולים לקחת חלק באירוע מיוחד או משחק ולשיר יום הולדת שמח. שבו עם כל המשפחה וצרו שובר מתנה ליום ההולדת של ילדכם לאירוע שכולכם עושים מאוחר יותר. אם ילדכם מבולבל, עזרו לנו להכין רשימה ולדבר על הדברים המהנים הרבים שאתם יכולים לעשות יחד כדי לחגוג את יום הולדתו. החלקה על הקרח אולי הייתה פופולרית יותר כשהיית ילד, אבל זה עדיין כיף שאתה ומשפחתך יכולים לעשות יחד ליום ההולדת של ילדך.
למידע נוסף אודות לחגוג יום הולדת בבית ועידנ'ס כדאי לגלוש לאתר idans.co.il

מה שהילד שלך אוהב לעשות זה מה שהוא צריך לעשות ביום ההולדת שלו

עבור המשפחה שלי, החלק הכי טוב ביום ההולדת שלי הוא לדאוג לאוכל וכיף כל היום. זה עדיין אפשרי בבית, שם בעלי יכול להתקרב למנות האהובות על ילדינו. אני אוהב שההורים שלי מתקשרים אליי בפעם הראשונה ביום ההולדת שלי.

ימי הולדת הם תמיד אירוע מיוחד, גם אם אתה לא יכול ליהנות מהחגים הרגילים. כפי שמראים הרעיונות שלמעלה, לחגוג בבית יכול להיות כיף לא פחות.

וכדי להאיר את יום ההולדת שלך באמת

אתה יכול בקלות להוסיף נורות לייזר לבית שלך כדי להקסים את האורחים שלך, באופן וירטואלי או באופן אישי, עם מופע אורות מרהיב. אורות בהירים ונוצצים ייצרו אווירה כיפית שתהפוך את יום ההולדת שלך למושלם. היי, אם אתם מתכננים להתחיל מסיבה בבית, תזדקקו לתאורה מושכת את העין. הפוך את יום ההולדת שלך ללילה דרמטי כדי לפתור תעלומות עם משחק בלשי רצח, פנים אל פנים או וירטואלית.

הצע חלק מהרעיונות האלה לילדך (או סיעור מוחות לגבי מה שאתה עושה בלי מסיבות)

כדי שיהיה לך יום הולדת מהנה ובלתי נשכח. אתה עדיין יכול להפוך את מסיבת יום ההולדת של ילדך למסיבה בלתי נשכחת מבלי שתצטרך לחגוג. מסיבות יום הולדת בבית הן פעילות מצוינת אם אתם גרים עם אנשים שחוגגים יום הולדת וצריכים לתכנן ערב מיוחד.

אם יש לך בן משפחה או חבר שיום ההולדת שלו בהסגר

אני מקווה שכמה מרעיונות יום ההולדת הביתיים שציינו למעלה יעזרו לך לתכנן ערב בלתי נשכח. בין אם זו מסיבה וירטואלית שאתם עורכים כדי לחגוג עם מישהו מרחוק, או מסיבת בית שאתם עורכים לכבוד יום ההולדת של מישהו, אנחנו בטוחים שהלילה יהיה יפה, פנטסטי ובלתי נשכח. אני יודע היטב שזה לא אותו דבר כמו לצאת ולחגוג את ה-IRL עם חברים ובני משפחה, אבל כאן כדי להפיק את המרב מזה, לחיות ולאהוב בגדול ובקול בשנה החדשה. (אני מקווה) שיהיה יום ההולדת הכי ייחודי שהיה לך אי פעם. ממסיבת ריקודים ומופעי כישרונות ועד לילות בינגו וירטואליים וקולנוע ביתי, הנה הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי לחגוג את יום ההולדת לשנה הבאה.

אם אתה תוהה מה אתה יכול לעשות עם המשפחה שלך ביום ההולדת שלך

אל תשכח את ערב המשחק הקלאסי. אולי אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת לתינוקות בבית, או אולי אתם מגיעים לגיל 40 ומחפשים רעיונות למסיבת יום הולדת למבוגרים שזולים ולא יקרים להחזיק בבית. תמצאו 27 רעיונות איך לחגוג את יום ההולדת בבית בפוסט הזה בבלוג, ואני יודע שהרעיונות האלה יעזרו לעורר עוד רעיונות.

שתף את הרעיונות האהובים עליך לבית יום ההולדת בתגובות

השנה, ייתכן שתצטרכו לחגוג את יום בר המצווה למשפחתכם מהנוחות של ביתכם. ולמרות שאולי לא תוכל לצאת לטיול הגדול הזה או למסיבה הגדולה שתכננת, בהחלט יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את יום ההולדת שלך למיוחד תוך כדי בידוד עצמי. אני יודע שזה נשמע כמו בושה בהתחלה, אבל ישנן דרכים רבות לעשות מסיבת בר מצווה בהסגר מיוחדת עבור החברים והמשפחה שלך (או לעצמך!).

כמה חברות שלי חגגו את יום ההולדת שלהן בשבוע שעבר ואכלנו בראנץ' 

אבל זה באמת גרם לי לחשוב איך יום הולדת בזמן הסגר יכול להיות אכזבה גדולה, במיוחד אם אתה גר לבד. שנות ה-90, דיסני, קזינו חיי הלילה, מלך הנמרים… האפשרויות כאן אינסופיות.

נושאי מסיבה יכולים לתבל את המסיבה הביתית שלך עם קישוטים מוזרים

תחפושות וטובות חג. קישוט היא אחת הדרכים הקלות, הזולות והמצחיקות ביותר לחגוג יום הולדת בהסגר. מבחני זום עשויים להיות מוגזמים, אבל אתה מקבל רק הזדמנות אחת לערוך חידון יום הולדת גדול ושמן לכל החברים שלך, כך שגם אתה יכול לצאת מהכל.

שאל שאלות כמו האוכל האהוב עליהם

מה הם רוצים לעשות כשיהיו גדולים, הספר האהוב עליהם, השיר האהוב, הזיכרון הטוב ביותר עד כה וכו'. שלח לכולם "כמה אנשים יומולדת אתה מכיר" ושאל אותם למלא אותו לפני המסיבה. ודא שילד יום ההולדת יוצא לראות את כולם ולהגיד שלום. הרחבה כיפית נוספת של הרעיון הזה היא להשאיר גיר על המדרכה עם שלט ולתת למשפחה ולחברים של השכן להשאיר לך הודעת יום הולדת צבעונית כשהם יוצאים לטיולים היומיומיים.

 

דילוג לתוכן