נורווגיה בפעם הראשונה מה לעשות בטיול

travel2slovenia.co.il  > נסיעות ותיירות >  נורווגיה בפעם הראשונה מה לעשות בטיול
0 Comments

נורבגיה תמיד הופיעה ברשימת המשאלות לטיולים או ביעדי חלומות, אבל גם אנשים פחות מוכרים מודעים למקום שיכול להקשות על נסיעות מתחילות. הנה כמה טיפים ועצות למי שמתכננים טיול לנורבגיה בקרוב. נורבגיה היא ענקית עם אפשרויות בלתי מוגבלות לחקור, וזו משימה לא פשוטה, הייתי אומר משימה די מרתיעה להמציא מסלול שיתאים למטרות הטיול שלך. צפון נורבגיה, טרונדלג, מערב נורבגיה, דרום נורבגיה ומזרח נורבגיה, כל אחת יפה יותר מהשנייה, לכל אחת יש את הסיפור שלה, ואתה תרגיש אבוד כשתיצור מסלול של 7 ימים בנורבגיה. …

אנחנו כאן

כדי לעזור לך להפחית את החרדה שלך על ידי שיתוף מסלול נורווגיה בן 7 ימים המושלם עבור מטיילים בפעם הראשונה. ויש לנו את הטיפים הטובים ביותר לנורבגיה כדי להפוך את החופשה שלך אפילו יותר טובה. בשל מיקומה יוצא הדופן בחלק הצפוני ביותר של חצי האי הסקנדינבי, נורבגיה אולי נראית כמקום קר ומשעמם לבקר בו, אך למעשה היא אחת המדינות הבודדות בעולם שמציעה מגוון מרשים של חוויות סוחפות. המדינה הסקנדינבית, הידועה בנוף ההררי ובפיורדים שוברי השיאים שלה, ניחנת בנופים עוצרי נשימה רבים, ומטיילים המעוניינים לחקור את המדינה הצפונית בפעם הראשונה לא צריכים לפספס את החוויות הללו.

נורבגיה

היא פנינה נסתרת על הגבול השוודי, עם קו חוף עצום המספק חוויה ייחודית לתיירים. אם אתם מתכננים לבקר במדינה המדהימה הזו, הנה 20 מהפעילויות הטובות ביותר בנורבגיה. מסיבה זו, לאחר שחזרנו פעמים רבות לחוף המערבי המחוספס של נורבגיה, ארגנו סוף סוף את המסלול בן 9 הימים כדי לחוות את אחד היעדים הטובים ביותר של נורבגיה.

אם אתה מתכנן היטב את החופשה שלך בעבודה

אתה יכול לקבל לא רק 5 ימי חופש בשבוע, אלא 4 ימים משני צדי השבוע. יש לכם 9 ימי חופשה ועוד זמן להתנייד כמו שצריך בנורווגיה. אם אתם מחפשים טיולים שקטים יותר עם נוף יפה ומזג אוויר סביר, נסה לבקר בנורבגיה בין סוף אוגוסט לתחילת נובמבר. מתי ללכת לנורבגיה הזמן האידיאלי לבקר בנורבגיה הוא יוני עד אוגוסט כאשר מזג האוויר חם והימים ארוכים (באמת).

החיסרון של הביקור הזה

הוא שמכיוון שבנורווגיה יש קיץ קצר מאוד, ערים עלולות להיות צפופות, אז הקפידו להזמין מקום לינה מראש. משמעות הדבר היא שאינך יכול לבלות כמה ימים בנורבגיה ולראות את החוף המערבי, הבירה והחלקים הצפוניים בו זמנית. למעשה, הנסיעה מקריסטיאנסנד שבדרום נורבגיה לצפון קייפ בצפון נורבגיה אורכת כ-38 שעות ללא הפרעה. בין תכנון לשוודיה, דנמרק ונורבגיה, אתה יכול להשקיע זמן רב בניסיון לארגן את הלוגיסטיקה של מעבר ממקום אחד לאחר.

ולמרות שהיה לי נהדר בטיול ולא הייתי משנה כלום

המסלול המדויק שלי הוא לא בהכרח הזול ביותר (לא שנורווגיה היא המדינה הזולה ביותר, אבל עדיין). עם זאת, בכל פעם שאני מבקר בנורבגיה, אני ממשיך להדהים אותי עם מקומות חדשים לגלות וכמה דרכים סבירות להפתיע לעשות זאת.

המסלול הנ"ל

הוא רק אחת מהאפשרויות האפשריות הרבות לביקור בנורבגיה. כעת מסלולי הטיול הללו עמוסים וכוללים הנחיות רבות – הם מיועדים לאנשים שרוצים לראות כמה שיותר בזמן קצר בנורבגיה. כולם כפופים לשינויים, אז כנראה שתוכלו ליצור מהם מסלול של חמישה ימים או אפילו מסלול של 10 ימים, או שתוכלו לשלב אותם למסלול של שבועיים.

אתה יכול גם לראות את ההרפתקאות האחרות שלי בנורבגיה באינסטגרם שלי

שם יצרתי סטורי Highlight מלא בתמונות וסרטונים שצילמתי במהלך הטיול שלי. היום האחרון שלך בנורבגיה לא יכול להיות טוב יותר מהטיול הנהדר הזה. יש הרבה עצירות נוף לאורך הדרך (כי, ובכן, אתה בנורבגיה), אז זה חכם להקדיש מספיק זמן כדי לעצור ולהתבונן בנופים האפיים.

תעצרו בפיורד אדה ותבקרו במרכז הטבע Hardanger בנורבגיה ובוורינגספוסן המהמם

המפל הגדול ביותר בנורבגיה. כאן תחליף רכבת ותיסע דרך הרמות המקסימות של נורבגיה לאוסלו. בסופו של יום, השאר את סיפורה של דנמרק מאחור ופנה לנורבגיה, ביתן של האגדות הנורדיות. לא רק שתחזרו הביתה עם כרטיס זיכרון מלא בתמונות ייחודיות, אלא תוכלו גם לבלות יום טיול באזורים היפים של נורבגיה.

בקר בפיורד Geiranger פיורד Geiranger

הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ונחשב לאחד הפיורדים היפים בנורבגיה. חקור את אזור הפיורד. חקר הפיורדים הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בנורבגיה. אפשר לשכור רכב בתשלום מינימלי ולטייל בארץ, לראות פיורדים בכל פינה ולגלות מפלים בדרך.

היום מחכה לכם אחד הטיולים הנופיים והפופולריים ביותר בנורבגיה

טרולטונגה. ישנו מסלול מסוים שתוכלו ללכת בו מכיוון שכיום הוא אחת האטרקציות המרכזיות בנורבגיה ואחת האטרקציות המרכזיות היא מערת כנסיית הטרולים המפורסמת. מטיילים המבקרים באזור יכולים לטפס על גלדהופיגן, ההר הגבוה ביותר בנורבגיה בגובה 2,469 מטר (8,100 רגל), וליהנות מנופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב כשהעננים מרחפים מעליהם.

הרי ג'וטונהיימן הם ביתם של ההרים הגבוהים ביותר בנורבגיה והפארק הלאומי ג'וטונהיימן

הפיורדים הם נקודת הציון המפורסמת ביותר של נורבגיה וניתן למצוא אותם בדרך כלל במערב נורבגיה מסטוונגר ועד קריסטיאנסונד, כמו גם בצפון נורבגיה (בערך עד טרומסו). Hardangerfjord אם אתם מתכננים טיול לדרום נורבגיה, תעברו על פני כמה מהפיורדים הללו. דרום נורבגיה מלאה בפיורדים ובנתיבי מים, וככל הנראה גם תחצו את הפיורדים הללו במעבורת ברכב כשתטיילו בחלק זה של המדינה.

בשלב זה

אם יש רק 7 ימים, אתה צריך לחזור לאוסלו, אבל אם יש לך מספיק זמן, אתה יכול ללכת קודם לאלסונד, ולאחר מכן ללכת לדרך האטלנטית המפורסמת של נורבגיה (כביש זה חוצה את מים בעיקול סיכות השיער היפה) ). זה בהחלט שווה ביקור – למעשה, כשאנשים שואלים אותי לאן לנסוע לנורבגיה אם אני יכול ללכת רק למקום אחד, אני אומר להם לנסוע לאלסונד. לברגן יש הרבה סיורים ופעילויות לבחירה – למעשה, כשתראה כמה אתה יכול לעשות כאן, אולי תחליט להוסיף עוד יום לטיול שלך בנורבגיה. הטיול הקצר הזה יקר, אבל עבור מטיילים עם זמן מוגבל, זוהי דרך פשוטה ומשתלמת מאוד לחוות את החלק הזה של נורבגיה.

דילוג לתוכן