שמיכת פוך יחיד במבצע חורף

travel2slovenia.co.il  > בית וגן >  שמיכת פוך יחיד במבצע חורף
0 Comments

לעתים קרובות מדי, אין לנו מושג לגבי הדירוג המצטבר של שמיכות פוך שלנו או איזו מהן מתאימה לצעירים או למבוגרים בקיץ או בחורף. דירוג Tog מציין את החום של השמיכה, ובדרך כלל אנשים משתמשים בשמיכות Tog שונות בתקופות שונות של השנה. בקניית מעיל פוך, תרצו לדעת עד כמה הוא יחמם אתכם במיוחד בחורף, לכן חשוב לברר עד כמה הוא משתלב בחוזקה לז'קט.

בטח כבר ראיתם את השפריץ הזה על אריזת שמיכת פוך

שכן הוא מעיד עד כמה השמיכה יכולה ללכוד אוויר חם סביבכם ובכך לספק בידוד בלילה. זהו אחד מחומרי המילוי הקלים והאלסטיים ביותר, כך שגם שמיכת פוך מיקרופייבר במשקל 14 ט"ג תרגיש קלה למגע. יש אנשים שמעדיפים זאת מכיוון שהשמיכה לא תרגיש לך כבדה בזמן שאתה ישן, בעוד שאחרים מעדיפים שמיכת פוך כבדה יותר ומתאימה יותר.

איתם תקבל שמיכת פוך קלה (בדרך כלל כ-3.5 טנג) וכבדה יותר (בדרך כלל כ-10.5 טנג). האור יספיק בחודשי הקיץ החמים, והכבד מסתגל למזג האוויר האביבי-סתיו.

בקיץ או בחורף

תרצו לשכב את המיטה כדי לספק את הנוחות הנדרשת. כשזה מגיע למצעי חורף, האפשרות הטובה ביותר היא לערום מספר חלקים במקום להסתמך על שמיכה גדולה. נדרש סדין מצויד. סדין שטוח הוא אופציונלי, אבל שכבה נוספת יכולה לחמם אותך ולשמש מחסום כדי למנוע משמיכות ומצעים אחרים להתלכלך. אם קר לכם במיטה, בחרו מידה דומה לגודל המזרן (לדוגמה, אם יש לכם מיטה זוגית, השתמשו בשמיכת פוך קינג סייז) כך ששולי השמיכה יתעטפו כדי לשמור על האוויר נעים. v. ערכו טיוטה.

בקיץ תזדקקו לשמיכת פוך בעובי 1-7 טנג' ולחורף 10.5 טנג' ומעלה

עם זאת, רכישת שמיכות פוך מרובות יכולה להיות לא ריאלית, כך שרכישת שמיכת פוך בשווי 10 דולר לשימוש כל השנה היא אפשרות טובה. אם אתם מחפשים רק שמיכה אחת, אולי תרצו שמיכה לכל עונה, שבה שתי שמיכות יחד עושות מקסימום 13.5 טנג. אם בחורף השתמשתם בשמיכה של 13.5 טנג, אז בקיץ תוכלו להחליף את השמיכה ב-4.5 טנג.

מצד שני

יש אנשים שיותר נעים להם לישון מתחת לשמיכה של 10.5 טנג כל השנה. עבור תינוקות, השמיכה הראשונה צריכה להיות קלה (3-4.5 טנג), ולאחר מכן לגדול ל-7.5-9 טנג. כשהילד הקטן שלך גדל, הגדל בהדרגה את מספר המפות ואפשר לו לווסת את הטמפרטורה שלו, השאר את השמיכה על המיטה לשימוש בעת הצורך.

כדי לשטוף, השתמש במחזור הסחיטה הרגיל ולאחר מכן אפשר לכיסוי המרופד להתאוורר עד שיתייבש לחלוטין. הבד מתרכך בכל כביסה, מה שהופך אותו לנוח יותר לאורך זמן. ניתן להסיר את כיסוי השמיכה או הציפית ולכבס מדי שבוע או לפי הצורך.

שמיכה עם עיצוב תפור נוטה לספק שינה קרירה יותר מאשר שמיכה עם מחיצה. ברגע שכיסוי השמיכה מונח מתחת לכיסוי השמיכה או המגן, האזורים הקרירים יותר בצומת הבד הופכים פחות נראים לעין.

לפני שתים עשרה עד חמש עשרה שנים, שמיכות פוך נוצרו באמצעות תפר בודד או תפר מלבני. השמיכה היא גרסה שטוחה יותר של השמיכה, לפעמים עם שמיכה.

אם אין לך שמיכת פוך

שמיכת פוך או שמיכה, אנו ממליצים על שמיכת פוך ושמיכת פוך של Brooklinens מכיוון שהם מגיעים עם מערכת שרוכים קלה לשימוש שמבטיחה שהכל יישאר במקום. השמיכה עשויה מחומרים נושמים ותבטיח לכם שנת לילה נוחה ויבשה לאורך כל החורף. שמיכת פוך ייחודית המעוצבת בשתי מילויים שונים להציע צד דק וקליל יותר למי שלא יכול לעמוד בחום בזמן השינה וצד עבה וחמים יותר המתאים לנשים קרות יותר (או קרות יותר…). השמיכה תפורה ליצירת קופסאות מרווחות בפנים, מה שאומר שאתה מקבל פיזור אחיד של חומר המילוי ולעולם לא מוצא מקום קר.

ווי שמיכת פוך המעוצב הייחודי שלנו בפינות והתפר המרכזי מונעים מהשמיכה להחליק בזמן שאתה ישן

מה שמבטיח שאתה נשאר בנוח בכל עת. ייחודיים לשמיכות השמיכה שלנו הם ווי שמיכת פוך, המשמשים למניעת תזוזה או רעש של השמיכה בתוך כיסוי השמיכה.

המצעים שלנו כוללים מגוון רחב של עיצובי חיות בר וביתים שונים

כולל סטים של שמיכות פוך דוב, שמיכות איילים, מצעים מערביים וערכות שמיכות עם וילונות תואמים, חופות, כריות בד מרופד מערבי. ב-The Cabin Shop, אנו מציעים מבחר רחב של מצעים לבקתה וערכות שמיכות קוטג' עם אביזרים תואמים כדי להשלים את עיצוב חדר השינה הכפרי שלך.

בין אם אתם ישנים כל השנה או סתם רוצים להוסיף חום במהלך החודשים הקרים יותר

נוכל לעזור לכם לבחור את המצעים הטובים ביותר לחורף, יהיו הרגלי השינה שלכם אשר יהיו. המשך לקרוא כדי לגלות מדוע מצעי פשתן הם הטובים ביותר, גם כשקר בחוץ.

בחורף

רובנו זורקים שמיכות ושמיכות שמדמות בוריטו אנושי על מיטותינו. שמיכות פוך ושמיכות פוך שלנו מעוצבות על סמך "טמפרטורת השינה" בחדר השינה שלך בזמן שאתה ישן, לא הטמפרטורה בחוץ או איפה שאתה גר. לכל שמיכת פוך או שמיכת פוך יש טווח טמפרטורת שינה ™ שמיוצג גרפית למטה עבור כל משקל של השמיכה שאנו מוכרים.
עבור מידע בנושא של שמיכת פוך יחיד במבצע חורף מומלץ לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

שמיכות החורף הקלאסיות שלנו הן הבחירה המושלמת ללילה נוח

גם כשיורד שלג. מכיוון שכל שמיכת פוך חמה שלנו עשויה מ-100% צמר בריטי, אתה יודע שהן היפואלרגניות באופן טבעי ואין להן מחסומים מלאכותיים, מה שמאפשר לגוף שלך לנשום בזמן השינה. הצמר הקלאסי שלנו תמיד היה ידידותי לסביבה, מתחדש ומתכלה.

מצעי פשתן הם כלי שכבות אידיאלי וניתן לכסות אותם כמעט בכל דבר מבלי להרגיש כבדים או נוקשים למגע. שמיכות פוך לחורף ושמיכות פוך כבדות דורשות לרוב טיפול מיוחד יותר מאשר מצעים ומצעים קיץ קלים יותר.

המשקל וספירת החוטים של סדינים וכיסויי פוך יכולים לעזור רבות בשמירה על חום המיטה שלך

אם אתה מתקשה לישון בגלל קר מדי, ייתכן שהשמיכה נמוכה מדי. אם אתם ישנים בחדר שינה חמים או מחומם, סביר להניח שתוכלו להסתדר עם מצית, גם בחורף.

לאחר מכן תוכל לסרוג אותם יחד באמצעות פונקציות הכפתורים

כדי ליצור שמיכת חורף בשווי $13.5. הסט כולל שמיכת פוך 4.5 ט"ג, מושלמת לערבי קיץ חמים, ושמיכת פוך של 10.5 ט"ג, מושלמת כעת כשהטמפרטורה החלה לרדת. בין אם אתם סובלים מצמרמורות בלילה או סתם אוהבים לשכב בנוחות, שמיכת פוך 15 טנגה זו מבית Slumberdown היא ההתאמה המושלמת. שמיכת פוך קלת משקל זו של ג'ון לואיס מלאה בפוך ברווז בעיקר ומרופדת ב-100% כותנה לשינה נוחה ונושמה בלילות חורף קרים.

דילוג לתוכן