מה צריך לדעת על עיסוי תאילנדי

travel2slovenia.co.il  > טיפוח ויופי אישי >  מה צריך לדעת על עיסוי תאילנדי
0 Comments

אם שמעתם פעם על עיסוי תאילנדי מסורתי ועל מה אתם מצפים ממנו, אך תוהים אם זה יכול להיות קצת יותר מדי בשבילכם, הנה כמה דברים שעליכם לדעת. במה הוא שונה ממה שאנשים רבים רואים בעיסוי מסורתי? יש הרבה דברים על עיסויים תאילנדים שנראים מוזרים למדי ושונים בעיני העוסקים בהשוואה לעיסויים שוודים מסורתיים.

אבל האמת

היא שאף אחד מהדברים האלה אינו בו זמנית, וזה לא, ולא משנה איזו סיבה יש לך, לעולם אינך יכול לעשות שום דבר רע עם עיסוי תאילנדי. עיסויים תאילנדים הם באמת טובים כמו כל טיפול עיסוי אחר בעולם, אם לא טוב יותר מחלק מהטובים ביותר.

ואם אתם רוצים להתפנק, תוכלו לפנק את עצמכם בחווית בריאות מפנקת, המשלימה בעיסוי תאילנדי. אולי אתה כל כך אוהב את זה שכולכם רוצים לחלוק את אהבת העיסוי עם כולנו.
כדי לקרוא עוד אודות מה צריך לדעת על עיסוי תאילנדי ועיסוי מפנק מומלץ לגשת לאתר hotmassage.co
לעוד פרטים בנושא של עיסוי משחרר ומה צריך לדעת על עיסוי תאילנדי יש להעיף מבט ב- hotmassage.co

אם אין לכם זמן לנסוע לתאילנד

עליכם לבקר במכוני עיסוי תאילנדים ובמקומות הקרובים אליכם, כמו בנגקוק, פוקט, צ'יאנג מאי ואזורים אחרים במדינה. תוכלו לחפש במהירות "עיסוי תאילנדי" בגוגל, מכיוון שזה אפשרי בכל מקום בתאילנד, ללא קשר לעיר שלכם. תקבל רשימת עיסויים תאילנדיים ותוכל ליצור קשר עם מדריך העיסוי התאילנדי שלנו בכדי לעזור לך להגביל את מספר מקומות העיסוי שאתה זקוק לעיסוי.

בסיימון המקום מציע עיסוי תאילנדי בשירות מלא, חדר עיסוי, כיסאות עיסוי ועיסויים תמורת 200 בהט בלבד. באזור תוכלו לבחור ממגוון מכוני עיסוי, כמו זה בצ'יאנג מאי או בפוקט.

הייתי ממליץ על עיסוי גוף מלא כדי להשיג את היתרונות הטובים ביותר, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות, כולל חדר עיסוי, כסאות עיסוי, מעסים ואפילו סוגים שונים של עיסויים.

עיסויים תאילנדיים הם אידיאליים כשאתה צריך להעמיק ולהפחית את הנוקשות, אך עיסויים בשמן מרגיעים יותר עבורך.

אתה יכול להוסיף אלמנטים אלה לעיסוי התאילנדי שלך או שאתה יכול להיות עיסוי עומד או אישי

אתה יכול גם לקבל עיסוי בהתאמה אישית עם עיסויים תאילנדים מכיוון שהמטפל שלך יודע אילו חלקים בגוף זקוקים לעבודה. עיסוי תאילנדי בשילוב עקרונות יוגה מהווה שיפור משמעותי, וכך גם המרכיב בעבודת האנרגיה שהוא מבצע. בעוד ששיטה אחת לעיסוי תאילנדי היא לאמן את השרירים הנחשבים לשאת אנרגיה בגוף, יש הסבורים שמעסים תאילנדים יעניקו לך יותר אנרגיה.

למרות שזה נפלא ויש לו יתרונות רבים, נראה שלעיסוי תאילנדי יש השפעה ממריצה על מערכת העצבים.

אם אתה תוהה כמה פעמים עברת עיסוי תאילנדי

עליך לקרוא כדי להבין את היתרונות של עיסוי תאילנדי. אם אתה מרגיש מתוח ומתוח, אני ממליץ לך להשיג אותו, אך אל תשכח לעשות זאת כדי לעזור לך להתפרק. הוספת שיאצו ועיסוי תאילנדי לידע שלך בטיפול בעיסוי תעזור להעניק ללקוח שלך טיפול מעוגל היטב ותסייע לו בבעיותיו.

עיסוי תאילנדי מסורתי לגוף מלא שונה מאוד מעיסוי מערבי

אז אתן לך צעד אחר צעד את מה שאתה יכול לצפות. הטכניקה כל כך שונה שהיא יכולה להיות קצת שונה מאנשים שרגילים לעיסויים בסגנון מערבי. ביסודו של דבר, ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים תאילנדיים אותם ניתן לראות בחנויות, וכמה מתקנים מציעים עיסויי גוף מלאים וחלקיים, כמו גם שיאצו.

עיסוי תאילנדי שווה זריקה אם אינך רוצה להסתמך על שיטות שאינן תרופתיות להקלה על כאב

שכן אפילו מחקר מומחה אומר כי ההשפעה של עיסוי תאילנדי יכולה להימשך כ- 15 שבועות. אם אתם רוצים סוג עיסוי פעיל יותר, בו אתם נעים ומשתתפים בחלקי גוף שונים, כמו שקר והשתתפות במהלך העיסוי, זו אפשרות טובה עבורכם. מכיוון שעיסויים תאילנדים עשויים להרגיע את גופך, עליך לשתות הרבה מים ולנוח ככל האפשר כאשר אינך מתאמן, ומכיוון שהם מרגיעים אותך, הוא יכול גם להירגע בדרכים אחרות. אז איך עיסוי תאילנדי מועיל לבריאות הנפש שלכם ולמה זה עובד?

עיסוי תאילנדי מסורתי מסייע להרגעת הגוף והנפש

וכל סוגי העיסויים, כולל עיסוי תאילנדי, יכולים להגביר את מצב הרוח באופן זמני ולעזור לאנשים להירגע ולהקל באופן זמני על כאבי שרירים ומפרקים. בין אם אתם מקבלים עיסוי באופן קבוע ובין אם לאו, טיפול בעיסוי תאילנדי הוא דבר שעליכם לשקול לפחות פעם אחת, ולו רק לצורך החוויה. זה יכול להיות מרגיע ומגרה וזו בחירה טובה אם אתה רוצה להיות פעיל במהלך העיסוי שלך.

אם מעולם לא עשיתם עיסוי תאילנדי

דאגו לעשות זאת בפעם הבאה שתבקרו במדינת תאילנד היפה. לימוד עיסוי תאילנדי יכול להיות קל כמו ביקור בבית הספר לעיסויים בינלאומי ITM בצ'יאנג מאי. בתי ספר אחרים ומסורתיים יותר הם כמו IT-MSA (בית הספר הבינלאומי לעיסוי תאילנדי), שבו אנשים תאילנדים רבים לומדים את אמנות העיסוי התאילנדי. ניתן ללמוד טיפולי עיסוי תאילנדיים רבים ושונים, כולל עיסויים מסורתיים, עיסוי, דיקור ואפילו דיקור ועיסוי.

דילוג לתוכן