מה עושים בקייב בירת אוקראינה

travel2slovenia.co.il  > משפחה וקהילה >  מה עושים בקייב בירת אוקראינה
0 Comments

אני כל הזמן מקבל מיילים ששואלים מה לעשות בקייב, אז חשבתי שלבסוף אקדיש זמן להרכיב רשימה של הדברים הטובים ביותר שעשיתי בקייב בסיור בן 4 ימים. הייתי בעיר שבועיים והמדריך מכיל את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לבקר בקייב, כולל דברים נפלאים לעשות, כמה מקומות לינה טובים ותמונות נהדרות של קייב (כולל דברים פעילים). הכפרים השונים באוקראינה מיוצגים, וכל אחד מהם ממוקם ממש מחוץ לקייב ומייצג סוג אחר של תרבות, מאמנות ותרבות להיסטוריה, תרבות ואוכל. המקום הראשון שאתה צריך לבקר בו בקייב הוא מרכז העיר, שהוא בעצם לולאה שתוכל לעשות על ידי עצירה בכמה אטרקציות. מיידן נזלז'נוסטי (כיכר העצמאות) היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעיר וגם הכניסה הראשית לבירת אוקראינה.

זהו הסמל ההיסטורי המושלם של קייב, כיוון שהיה פעם השער מימי הביניים לבירת אוקראינה והוא אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בעיר.

רוב התיירים המגיעים לבירת אוקראינה בפעם הראשונה יכולים למעשה ללכת לאורך רחוב חרשצ'אטיק וכיכר העצמאות

המשבר בדונבאס משפיע על התיירים בקייב, אך אוקראינה נמשכת והעיר מגיעה לתור הזהב שלה, כפי שניתן לראות בקייב. המדינה האוקראינית כפי שאנו מכירים אותה כיום, ואחרי קריסת ברית המועצות בסוף שנות ה90- וראשית שנות האלפיים, קייב חוותה תקופה של יציבות כלכלית ופוליטית וצמיחה כלכלית, ונותרה בירת הכל מאז אוקראינה.
כדי לקרוא עוד בנושא של אטרקציות בקייב ומה עושים בקייב בירת אוקראינה מומלץ להעיף מבט ב- fiesta.co.il

יעד מרתק

הוא קייב, בירת אוקראינה, עם מבנים היסטוריים כמו הקתדרלה בכיפת הזהב של בזיליקת פטרוס הקדוש ומספר מוזיאונים, מוזיאונים וגלריות. אטרקציות פופולריות בקייב כוללות את כיכר העצמאות, רחוב חרשצ'אטיק, פארק העצמאות, המוזיאון הלאומי של אוקראינה והספרייה הלאומית האוקראינית.

תוכלו להיכנס למנזרים ולקתדרלות עוד מתקופת הזהב

כמו בזיליקת פטרוס הקדוש, קתדרלת התפיסה ללא רבב והכנסייה הרומית-קתולית הקדושה. קייב נבנתה על ידי הנזירים ונחשבת למקום קדוש של אוקראינה. בימי הביניים הייתה זו בירת מדינה ענקית שכבשה את המנה הגדולה ביותר במזרח אירופה.

אם יש לך קייב בנתיב שלך באוקראינה

ודא שירוסלב ורחוב ואל נמצאים בה. קייב היא גם מרכז תחבורה ותוכלו להגיע לקייב ברכבת, במיוחד מברלין או ורשה. אתה טס לאוקראינה כשנכנס לראשונה לאוקראינה ואז תוכל להשתמש במערכת הרכבות הנרחבת כדי לבקר במקומות אחרים במדינה ובסמוך לערים. זו הפעם הראשונה שאתה לוקח רכבת באוקראינה, רכבת קייב, גם אם אינך דובר רוסית או אוקראינית. אם תלך לתחנת הרכבת של קייב ותמצא את הרציף הנכון ואת המכונית הנכונה, תעבור דרך אוקראינה תוך זמן קצר.

למרות שיש בעיר כיכרות יפות רבות, המיידאן הוא לב קייב או "לב אוקראינה". שימו לב שתוכלו לנסוע גם באוטובוס, ברכבת, במונית או אפילו ברגל בקייב ובעוד בקייב תוכלו לעבור מצד לצד.

בקייב יש שני אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו הנמצאים באותה קטגוריה

המוזיאון הלאומי של אוקראינה והספרייה הלאומית האוקראינית. בקייב נמצאת האוסף הגדול ביותר של אנדרטאות עתיקות בעולם והיא אחת הערים היפות ביותר באוקראינה. האטרקציות של קייב כוללות את העיר העתיקה חרסון, העיר העתיקה ביותר באירופה, וכמה מהמונומנטים המפורסמים ביותר באירופה.

בירת אוקראינה

האתר המוגן על ידי אונסק"ו של מנזר פצ'רסק בקייב, היא גולת הכותרת. אטרקציה זו של אונסק"ו, המכונה מנזר קייב ומערות, היא מקום מושלם להתחיל את היום השני בקייב. ברשימת 13 הפעילויות המדהימות ביותר בקייב, אוקראינה, עומדת העיר קייבו – פצ'רסקה לברה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

היא משקיפה על העיירה קייבו – פצ'רסקה לברה, שהיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד המקומות היפים בעולם.

מרכז האקספו של אוקראינה

הוא מקום נפלא לביקור בו עם ילדים, שותפים או אפילו מטיילים בודדים. כדי לחוות את הכפר האוקראיני, בילו יום בכפר אוקראיני והוסיפו את הסיור הכפרי בקייב לרשימת הפעילויות בקייב. אנו נראה לך כמה מהמדריכים והמאמרים הטובים ביותר על הדברים הטובים ביותר שראיתי בקייב, אך דברים רבים אחרים לעשות בקייב כלולים במדריך זה לילדים ומבוגרים.

יש כמה ערים שתוכלו לראות במהלך יום טיול בקייב, אבל עיר אחת שכדאי מאוד לבקר בה היא צ'רניהיב, צפונית לקייב.

דילוג לתוכן