קירגיזסטן טיול ג'יפים

travel2slovenia.co.il  > נסיעות ותיירות >  קירגיזסטן טיול ג'יפים
0 Comments

קירגיזסטן

היא מדינה הררית ועיקר התעבורה והתקשורת שלה הם באמצעות כבישים מהירים. מרבית תשתיות התיירות שלה ממוקמות בצפון קירגיזסטן, מה שהופך אותה לאחד האזורים הקלים והנגישים ביותר במדינה. הבירה היא בישקק, אך מרבית המראות נמצאים במרחק של פחות מ -6 שעות ברכב.

התיירות בקירגיזסטן בטוחה במידה רבה, אך ישנם קומץ אזורים להם נדרש אישור ממשלתי מיוחד. בכל אזור במדינה יש משהו מיוחד ומתגמל להציע לתרמילאים אם הם יודעים לאן לחפש.

צאו לטיול בכמה מהמראות והאטרקציות החשובים ביותר בקירגיזסטן ברכב שטח (ג'יפ)

אתה מתחיל את דרכך בקניונים ובערוצים יפים וציוריים של הרי טיאן שאן המרכזיים דרך שני מעברים. אם אתם ממהרים, תוכלו לקחת את אחת הטיסות היומיות מבישקק לאוש.

עם ההגעה לשמורת הטבע צ'יצ'קן תתארחו במוטל שטח. לאחר ארוחת הבוקר אנו ממשיכים לקניון האבן ג'טי אוגוז בחוף הדרומי של אגם איסיק-קול. אחר הצהריים תוכלו לטייל בשמורת הטבע וליהנות מהזמן על גדות נהר ההר.

אנו יורדים לעיירה נארין וחוצים את הנהר הארוך ביותר בקירגיזסטן

הרי טיאן שאן מופיעים לפנינו במלוא הדרם עם השקיעה. לאחר ארוחת הבוקר במלון והמשכנו דרך רכסי ההרים המרשימים וחוצים את נהר נארין בערוץ טוסור בגובה 4020 מ ', אנו עוצרים להפסקת צהריים ורואים את אגם הקרחון מונח בהרים מכוסים השלג.

אנו מטיילים דרך הפארק הלאומי עלא ארצ'ה, 30 ק"מ מחוץ לבישקק, נהנים מנוף ההרים ונושמים את האוויר הצח והנקי. ואז הוא יורד לצד הדרומי של אגם איסיק קול ואל אזור טאמגה למרגלות האגם.

הפארק הלאומי עלא ארצ'ה

הוא ביתם של כמה פסגות בגובה של כמעט 5,000 מ 'ונמצא רק 45 דקות נסיעה ברכב. מגדל בוראנה הוא אחד מציוני הדרך התרבותיים החשובים ביותר בקירגיזסטן ורק 90 דקות משם. נבקר במגדל הישן של בוראנה מהמאה ה -11 ותוכלו לטפס עליו דרך לבנים ומדרגות עץ עתיקות המשקיפות על עמק יפה מראש המגדל. בין אם אתם רוצים לעשות סיור בקירגיזסטן או לחקור את הארץ על אופנוע או 4×4, אנחנו יכולים לעזור לכם ליצור חוויה משי משי. הניסיון שלנו בארץ אומר שאנחנו מכירים את המקום ואת האנשים שמגלמים את נשמתו.

באזור הפארק, תיירים יכולים לטייל לערוץ Ala Archa הראשי מערוץ Sai שבצד הערוץ וליהנות מנוף הפסגות המרהיבות של רכס אלטאו הקירגיזי בהרי Tien Shan. אם לא מתחשק לכם לטייל ארוך, תוכלו לטייל גם אל נהר ההר המהיר, שנמצא ממש מחוץ לקניון הראשי.

הערוץ מפורסם במעיינות החמים שלו, שמים מועשרים ברדון ובמימן גופרתי. המים התרמיים מועשרים ברדון ובמימן גופרתי, התורמים לטיפול במחלות שיגרון, קיבה ועצבים.

בטיולנו הראשון לקירגיזסטן בשנת 2017 טיילנו ברחבי הארץ בטויוטה פראדו 4×4 וב- BMW 650GS שהושכר מבישקק. מפה זו מציגה את מסלול הטיול שלנו לשלושה שבועות שכלל 4 ימים של זבובים ושלושה ימים באגם Song Kul ויום אחד באגם Kol Suu.

מסלולים אחרים כוללים העברות עם שימוש מינימלי באספלט

דרכי עפר ושטח (אידיאלי לחובבי טיולי אקסטרים שלא מפחדים מהצרות בדרך), לינה בתנאים ספרטניים וכמובן מטבח מחנה ומחנה . ישנם מלונות ובתי הארחה שונים עם שירותיהם העומדים לרשותכם לאורך כל הדרך.
עבור פרטים נוספים בנושא של קירגיזסטן טיול ג'יפים באפשרותך לבקר באתר mastertrip.co.il

דילוג לתוכן