ציורים להדפסה לחופש הגדול

travel2slovenia.co.il  > תחביבים ופנאי >  ציורים להדפסה לחופש הגדול
0 Comments

מבוא

ציורים להדפסה הם צורה חדשה של אמנות שצוברת פופולריות בקרב חובבי האמנות. הם שונים מהציורים המסורתיים שאנו רואים במוזיאונים, מכיוון שניתן להדפיס ולמסגר ולהציב אותם על הקיר.

הרעיון מאחורי הטכניקה הזו הוא להקל על אנשים ליהנות מאמנות. זה לא רק על כמה כסף אתה מוציא על ציור, אלא איך אתה יכול להנגיש אותו לכולם.

ציורי האי הם סדרה של ציורים המתארים את ההיסטוריה של המאבק לחופש בטייוואן. הם שואבים השראה מהרוח והאומץ של העם הטייוואני.

סדרת ציורי האי מגיעה בשני סוגים: הדפסי אמנות מקוריים ואומנות להדפסה. הדפסי האמנות המקוריים מיוצרים בעבודת יד, חתומים וממוספרים על ידי האמן, בעוד שהיצירה להדפסה זמינה בפורמט PDF שתוכל להוריד ולהדפיס כמה פעמים שתרצה.

Paintings for the Great Freedom היא חנות מקוונת שמוכרת ציורים בעבודת יד על ההיסטוריה של טייוואן של המאבק לחופש עם שתי גרסאות: הדפסי אמנות מקוריים ויצירות אמנות להדפסה.

הקדמה: מדוע צביעת קיר באדום היא סימן למהפכה בסין

החומה האדומה היא סימן למהפכה בסין. בעבר נאמר לאנשים לצבוע את קירותיהם בצבע אדום אם הם רוצים למרוד בממשלה. כיום, אנשים משתמשים בקירות אדומים כביטוי לאינדיבידואליות וליצירתיות שלהם.

ממשלת סין ניסתה לשלוט בציבור על ידי צנזור של מה שאנשים יכולים לעשות או לומר. אבל כשמדובר בצביעת קיר, אין כללים או הגבלות. זו הסיבה שאנשים בוחרים לצבוע את הקירות שלהם בצבע אדום כסימן להתרסה נגד הממשלה.

לעם הסיני יש תרבות עשירה והיסטוריה ארוכה. הם עברו תהפוכות ומהפכות פוליטיות רבות, אבל הצבע האדום על הקיר תמיד מייצג את התקווה לחופש.

החופש הגדול עוסק לא רק במה שקורה בסין בימים אלה, זה קשור גם להיסטוריה של סין. בסין של היום, אנשים נלחמים על זכויותיהם וחירותם במובנים רבים. דרך אחת היא צביעת קירות באדום כדי להראות את המחאה החזקה שלהם נגד מדיניות ממשלתית של צנזורה ומעקב.

ממציא גישת ציור הבינה המלאכותית – אייברי קרוקובסקי

אייברי קרוקובסקי הוא הממציא של גישת הציור בבינה מלאכותית. הוא אמן וטכנולוג העוסק בתחום של יצירתיות חישובית כבר למעלה מעשור.

עבודתו של קרוקובסקי עם ציור בינה מלאכותית הוצגה במוזיאון לאמנות מודרנית, בגוגנהיים ובמוזיאונים אחרים. הוא גם פרסם ספר על ציור בינה מלאכותית בשם "ציור של אינטליגנציה מלאכותית".

אייברי הוא אמן וממציא. היא היוצרת של גישת הציור של אינטליגנציה מלאכותית, המשתמשת בבינה מלאכותית כדי ליצור ציורים מקוריים. לאייברי תואר במדעי המחשב ותואר BFA בציור מבית הספר לאמנות של שיקגו. היא עובדת כמדען נתונים ומהנדס תוכנה כבר למעלה מ-10 שנים. העבודה של אייברי עם ציור בינה מלאכותית הוצגה על ידי Fast Company, Wired, BBC News, National Geographic, The Guardian ועוד כלי תקשורת רבים.

איך להכין נייר ציור להדפסה משלך ומה יש בחנות

ציורים להדפסה הם דרך מצוינת לתרגל את כישורי הציור שלך ולהיות יצירתיים. אתה יכול להכין נייר להדפסה משלך באמצעות המדפסת שלך, קצת נייר וקצת דמיון.

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן אתה יכול לעשות ציורים להדפסה. אחת הדרכים הקלות ביותר לייצר אותם היא להשתמש בנייר מדפסת רגיל ואז לחתוך אותו לגודל הרצוי.

דרך נוספת ליצור שרטוטים הניתנים להדפסה היא להשתמש בנייר רשת או נייר גרפי שצוייר עליו בקווי עיפרון שנמחקו לאחר השלמת תהליך הציור.

דרך שלישית לביצוע הדפסים היא באמצעות תוכנות מיוחדות כמו Adobe Photoshop או Adobe Illustrator המאפשרות לצייר על מסך מחשב במקום על נייר.

מאמר זה עוסק באילו חומרים יש בחנות למי שרוצה להכין נייר הדפסה משלו וכיצד להכין נייר ציור בעצמך.

קל יותר ממה שאתה חושב להכין נייר הדפסה משלך. כל מה שאתה צריך זה מדפסת, קצת דיו וקצת גרוטאות נייר. המדפסת תדפיס את העיצוב על הנייר ולאחר מכן תחתוך אותו לדף בגודל הרצוי.

יש אנשים שאוהבים להשתמש גם בדפי ספרים ישנים או בדפי מגזינים בתור נייר ההדפסה שלהם מכיוון שהם מעניינים יותר מדפי נייר לבנים רגילים.

אם אין לך מדפסת או אם אתה סתם רוצה משהו יותר מעניין מסתם גיליונות נייר לבנים, יש הרבה חנויות שמוכרות ניירות ציור מוכנים מראש שמגיעים בכל הגדלים והצורות השונות כדי שיוכלו להתאים

דילוג לתוכן