מתי השתלות שיניים מכוסות בביטוח

travel2slovenia.co.il  > רפואת שיניים קוסמטית >  מתי השתלות שיניים מכוסות בביטוח
0 Comments

עם זאת, היא תספק תמיכה כספית נוספת לשירותי מניעה וטיפולים קריטיים, שיכולים לחסוך לך כסף בטווח הארוך. שוחח עם סוכן אפלק כדי לראות אם אתה יכול לקבל ביטוח שיניים המכסה שיניים תותבות ושתלים מבלי לחכות. אם אתם מחפשים ביטוח שיניים המעניק ביטוח חניכיים, טיפול מונע וטיפולים נוספים, ייתכן שאפלק תהיה בחירה מצוינת עבורכם.

באמצעות תכנית החזר רופאי השיניים תקבל החזר לאחר תשלום עבור הטיפול

חלק מהתוכניות מכסות ניתוח שתלים. אם אין לך ביטוח שיניים או כיסוי ביטוחי קיים, תוכל להגיש בקשה לפוליסת ביטוח המכסה שתלים או לשקול השתתפות בתכנית רפואת שיניים מוזלת.

אם יש לך כרגע ביטוח שיניים ורפואה

עליך לבדוק את הכיסוי שלך כדי לראות אם רפואת שיניים קוסמטית מכוסה. בהתאם לביטוח שיש לך, גובה ביטוח השיניים שלך ישתנה. סוג הביטוח שיש לך ישפיע על גובה טיפול השיניים שלך. ביטוח בריאות הכולל הטבות לרפואת שיניים עשוי להיות סביר, אך עשויות להיות לו מגבלות.

אבל כל תוכנית ביטוח שיניים או אפילו ביטוח בריאות שונה עבור כל מטופל

כמו בכל טיפול שיניים, מה שמכוסה בביטוח שלך תלוי בפרטי הכיסוי של התוכנית שלך ובמגבלות השנתיות של התוכניות שלך. חשוב לדבר עם רופא השיניים ועם הביטוח שלך כדי לברר איזה סוג של כיסוי אתה יכול לקבל.

רוב תכניות הביטוח אינן מכסות הליכים קוסמטיים שכן הם נחשבים מיותרים מבחינה רפואית

אך כל מי שחי עם שיניים חסרות או פגועות יודע שזה עלול לפגוע בבריאות השיניים. ביטוח הבריאות שלך עשוי לכסות גם הליכי השתלות שיניים, אך זה יהיה תלוי בפוליסה שלך. בהתאם למה אתה צריך את השתלים, הכיסוי עשוי להינתן על ידי רופא השיניים שלך, ביטוח הבריאות שלך, או שניהם.

אם ביטוח השיניים שלך מכסה את עלות ההשתלות

ודא שאתה מבין את המגבלה השנתית של התוכניות שלך וכל עלויות דמי כיס נוספות שאתה תהיה אחראי עליהן. ביטוח השתלות שיניים יכול להגיע עד 50% מהעלות, מה שאומר שהביטוח מכסה מחצית מההליך. זכור, ההשתתפות העצמית שלך או הסכום שאתה משלם עבור שירות לפני שהביטוח מכסה אותו עשויים לחול בהתאם לצרכי השיניים האחרים שלך השנה. תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות 50% מעלות השתלת שיניים, אך אחוז זה תלוי בהליכים אחרים.

הביטוח שלך עשוי לכסות גם 100% מהבדיקות ו-80% מעקירות שיניים

הביטוח שלך עשוי גם לכסות את מלוא העלות של הבחינות ורוב ההגרלות. הביטוח שלך עשוי לכסות רק את השיניים המלאכותיות שהרופא שלך משתמש בו או את השתלים עצמם. ייתכן שחלק מפוליסות הביטוח לא מכסות היבטים אלה ומכסות רק בחינה או עצרת אחת.
בכדי לראות עוד פרטים נוספים בתחום של השתלות שיניים בחולון ומתי השתלות שיניים מכוסות בביטוח יש להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

הקפד ליצור קשר עם חברת הביטוח שלך

כדי לברר על תקופת ההמתנה והאם הם מכסים הליכים דנטליים בסיסיים כגון שתלים. מכיוון שהעלות משתנה בהתאם לטיפול השיניים הנדרש, אתה יכול לבקש מהצוות של מרפאת השיניים שלך להגיש תביעת חיתום לחברת הביטוח שלך. במקרים רבים, במשרד רופא השיניים שלך יש מומחה ביטוח שיכול להתייעץ עם ביטוח השיניים שלך ולבדוק את התוכנית הנוכחית שלך כדי לראות אם הליכים כלשהם מכוסים וכמה ייתכן שתצטרך לשלם מכיסך. דלתא מזכירה שאם אתה רשום לאחת מתוכניות ביטוח השתלים שלהם, אתה תמיד צריך לבקש מרופא השיניים שלך הצעת מחיר לפני תחילת הטיפול כדי שתדע בדיוק כמה יעלה השתלת השיניים שלך בדלתא וכמה התוכנית תכסה. …

באופן מסורתי

תוכניות שיניים רבות אינן מכסות שתלים עבור מטופלים שקיבלו אותם מסיבות קוסמטיות בלבד. במידה והמטופל ורופא השיניים לא יוכיחו לחברת הביטוח שהשתלים עונים על הצורך הרפואי, המטופל יכול לשלם את החשבון הסופי בעצמו. מאחר והשתלות שיניים נוטות להיות בקצה העליון של מגוון שירותי השיניים, חברות ביטוח רבות מכסות את ההליך, או חלק ממנו, רק לאחר עמידה בהשתתפות העצמית.

אם תוכנית ביטוח השיניים שלך כוללת ביטוח שתלים

היא בדרך כלל מכסה רק חלק קטן מהעלות. גם תוכניות ביטוח שיניים המכסות את עלות השתלות השיניים עשויות לשלם עבור השתלות שיניים עבור שיניים חסרות לפני מועד הכיסוי. עם זאת, החסרונות של תוכניות ביטוח השתלות שיניים הן שבדרך כלל יש להן השתתפות עצמית גבוהה, שיא שנתי נמוך ומגבלות על מחלות קיימות, גם אם יש לך שן חסרה.

זה יכול להיות קשה למצוא ספקי ביטוח שמכסים שתלים

אבל עברנו על הרבה מהתוכניות הזמינות כדי למצוא את אלו שמציעות כיסוי שתלים. מטופלים רבים שואלים אותנו האם הביטוח הספציפי שלהם מכסה השתלות שיניים, והתשובה היא שזה תלוי בכיסוי הביטוחי שלכם, בסוג טיפול ההשתלה שאתם מקבלים ומדוע אתם מקבלים אותו. ישנם כמה שירותי שיניים משקמים שאנו עשויים לגבות מהביטוח שלך שיכוסו, כגון עקירת שיניים או יישור שיניים לשיניים שבורות. אנו ממליצים לחפש פוליסה המציעה רפואת שיניים קוסמטית פיילוט לכיסוי השתלים.

גלה עוד מדוע פתרון השתלת שיניים לטווח ארוך

הוא הטוב ביותר עבורך. אם אובדן השיניים נגרם כתוצאה מתאונה או פציעה, השתל עשוי להיות מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות או קופת חולים. במקרים מסוימים, בהתאם למה יש צורך בשתל, ביטוח בריאות יכסה את החלק השורשי של השתל הדנטלי.

אם הסיבה שאתה צריך השתלת שיניים

היא בגלל טראומה דנטלית כלשהי, כמו תאונה שגורמת לאובדן שיניים או אי-תיקון, ביטוח תאונות מכסה לפעמים חלק מעלות השתלות השיניים. עם זאת, גם אם תמצא חברת שליחויות המספקת ביטוח שיניים, ייתכן שזו לא תהיה הבחירה הטובה ביותר שלך מבחינת הפחתת העלות של השתלות שיניים. פוליסות ביטוח מסוימות מכסות רק את הזול ביותר מבין כל אפשרויות הטיפול הזמינות לבעיה שלך. זה בדרך כלל הרבה יותר זול מביטוח והוא שימושי יותר עבור הנחות עבור טיפולי שיניים (כגון שתלים).

ישנה גם תוכנית פיצויים לרפואת שיניים שאין לה הגבלות על איזה רופא שיניים אתה פונה ואינה מצריכה הפניה

אם אתה רוצה לדעת יותר על טיפול שיניים במחיר סביר, אתה יכול לקרוא את המדריכים שלנו להשתלות שיניים בחינם ולמצוא רופא שיניים זול וללא ביטוח. לצוות המשרד שלנו יש ניסיון של שנים בעבודה עם חברות ביטוח שיניים, כך שנוכל לעבוד עם ספק שירותי הבריאות שלך כדי לברר אם יש לך כיסוי להליכי ההשתלה שלך. אם תרצה לדבר איתנו על היתרונות של עבודה ישירה עם רופא השיניים שלך על מימון וזמינות השתלות שיניים ביוסטון, התקשר היום למספר 832-610-3123 כדי לקבוע פגישה עם ד"ר סקוט יאנג, ספק שירותי בריאות. רפואת שיניים מעולה. ביער.

דילוג לתוכן