מנעולן מורשה על פי חוק

travel2slovenia.co.il  > עסקים ותעשייה >  מנעולן מורשה על פי חוק
0 Comments

אדם המעוניין לעבוד כמנעולן בקריות, מתקין או מכונאי חייב לקבל אישור משריף המחוז של המחוז שבו ממוקמים המטה. השריף יחקור את המבקש ויוציא היתר אם המבקש מוסמך וגזירה שהתקבלה על ידי מועצת נציבי המחוזות במחוז, המסדירה את מקצוע המנעולן, רואה הוועדה לנכון. הודע למדינה כי עובד רשאי לעבוד ללא רישיון בעלים.

אדם

שותפות או ישות המעוניינים להפעיל עסק חדש לשירותי מנעולן בקריות חייב לפנות באופן אישי. כדי לקבל רישיון, על המבקש לעבוד לפחות שנתיים כמנעולן בחברה מורשית. או שהמבקש עשוי להחליף שנת ניסיון בהצלחה של קורס רישיון בן ארבעים ושמונה שעות לאחר סיום בהצלחה של בחינת רישיון יסודית. במקרה של שינוי בעלות על חברת המנעולן בקריות, לא נדרשת דמי בקשה חדשים.

בקרריות נדרש רישוי על ידי 7-8 רגולטורים ממלכתיים

קורסי רישוי והסמכה של מועצת האבטחה האלקטרונית בבקריות ובחיפה, הדרכה ובדיקת רקע אחת לשנתיים;: מחלקת לענייני צרכנות בחיפה;: מועצת רישיונות המדינה של קבלני הקריות; : לשכת האבטחה והחקירות של חיפה;: חיפה דורשת הארכה של רישיון C-28 (קבלן ציוד אבטחה) לאחר שנתיים, בנוסף לבדיקת רקע. מנעולנים בחיפה והקריות מוסדרים על ידי המחלקה לשירותי הרגולציה לבטיחות הציבור בטקסס (DOTRS), חטיבה של לשכת האבטחה הפרטית (PSB), כך שאתה צריך רישיון מנעולן לביצוע העבודה שאתה מבצע.

מדינות רבות דורשות מנעולנים להיות בעלי רישיון מנעולן נוכחי ותקף לפני שהם עוסקים במסחר

מדינות מסוימות דורשות משירותי מפתח מורשים להציג את אישורי אימות הרישיון שלהם לאדם המספק את שירותיהם ולשמור רישומים של כל שירותי המפתח הניתנים על פני תקופה מסוימת של שנים. עליך לפנות למשרדי ממשלה, רשויות ואיגודי עסקים מקומיים לקבלת כללים ודרישות מפורטים ומדויקים לקבלת רישיון מנעולן.

למדינות רבות יש שירותי מנעולנים מורשים משלהם ושירותי מנעולן בודדים

לפני שתשיג את רישיון המנעולן שלך ותתחיל לעבוד כמנעולן בחיפה, עליך להצטרף להתאחדות מקצועית בולטת במדינתך. ייתכן שתזדקק גם לרישיון במדינות הדורשות רישיון למי שרוצה לעבוד כמנעולנים.

לדוגמה

טקסס דורשת ממנעולן פוטנציאלי לעבוד במשרה מלאה בשירות מפתחות מורשה במשך שנתיים לפני קבלת רישיון. חלק מהעיריות דורשות הסמכה של מנעולנים לפני עשיית עסקים בעירייה. על מנת לקבל את רישיון המנעולן בחיפה עליך לסיים מדי שנה אימון.

מנעולן מפעיל חנות המתקינה

מתקנת, פותחת או משנה מנעולים המגיעים ממפתח או מנעול. אדם, שותפות או חברה המחפשים רישיון מנעולן חייב לציין בבקשה כי האדם מנהל את העסק על בסיס יומי. מנעולן שאינו מורשה או מוסדר על ידי המדינה ואין לו קריטריונים להכשרה או הכשרה נקרא "מנעולן".

המחלקה מתכננת להמשיך להעמדה לדין פלילי ואזרחי במקרים בהם

הוא מגלה כי חוזה פרסום בוצע באמצעות המונח "לוקסרמיט" על ידי חברה ללא רישיון ומפר את פרק 1702. המשרד מתעקש כי פרק 1702 אינו מחייב היתר להפעיל משאית גרירה או לפתוח רכב לבעל הרכב.

אם נעלת את המכונית או הבית שלך

התקנת מנעול חדש או שאתה זקוק לעבודות אבטחה אחרות, עקוב אחר הטיפים הבאים כיצד לשכור שירות מנעולן בחיפה או בקריות בעל מוניטין. חנויות מנעולים רציניות שייכות לאגודה מקצועית כמו איגוד המנעולנים בטקסס וחייבות להירשם אליך במדינה שבה יש לך כרטיס כיס שירות מפתח כדי להיות חוקי. לא חוקי לאדם שאינו שירות מפתחות מורשה לפתוח מנעול אם המפתח או השילוב אבדו, מתבצעים תיקונים, מתבצעות התאמות מכניות בשילוב או המנעול, או מפתחות מקוריים או מכשירים או מכשירים אחרים לפתיחת המנעול מיוצרים.

אם אתה מוצא שירות מנעולן בחיפה בספריית טלפונים

במדריך אינטרנט או בכתובת עסק, זכור שחלק מהחברות המוכרות יכולות לספק כתובת רחוב כדי ליצור את הרושם שהן מקומיות אם הן פועלות בפועל מבניין או כתובת ממשלתית. חברות שירות מנעולן בקריות לגיטימיות אינן כוללות את כתובות הרחוב ברשימות שלהן מכיוון שהן פועלות כחברות סלולריות, מנהלות את עסקיהן מרחוק ואינן נכונות לספק כתובת רחוב.
למידע מורחב בתחום של מנעולן מורשה על פי חוק יש לבדוק ב- manulan-israel.co.il

בקריות ובחיפה

 

היועץ המשפטי לממשלה הגיש תלונה פלילית נגד שירות מפתח בניו יורק שקבע עסקאות מזויפות לאנשים ללא רישיון לספק שירותי מנעולן, מה שהוביל את הצרכנים להאמין שהם מתמודדים עם חברה מקומית. משרד היועץ המשפטי לממשלה גם אסר על חברת שירות מנעולן בחיפה והקריות וחברת שירות מנעולנים בחיפה מכיוון שבעליהן פעלו ממינסוטה. אנדרסון לוק עדכן את מדריך המחקר של מנעולן כדי לספק סיכום של החוקים הנוגעים לשירותי מנעולן בעיר חיפה.

דילוג לתוכן