מה יש לעשות באזרבייג'ן

travel2slovenia.co.il  > נסיעות ותיירות >  מה יש לעשות באזרבייג'ן
0 Comments

ריכזנו עבורכם את רשימת המקומות המרתקים והייחודיים ביותר באזרבייג'ן למי שמתכנן טיול, בין אם אתם שוהים במלון ובין אם אתם מטיילים עם בלוגרים אחרים לטיולים מרחבי העולם. בקר במקומות מעניינים "ו" בקר במקומות מעניינים בארמניה, אזרבייג'ן, גאורגיה, איראן, טורקיה, רוסיה וטורקיה.

לפני שנספר לך את המקומות שבהם אתה יכול לבקר באזרבייג'ן

מה ההתרשמויות שלך, התצפיות והטיפים לביקור באזרבייג'ן? נדבר על מקומות לבקר, אוכל לנסות, פעילויות לעשות ועוד ועוד. לפני שנצא לטיול של חמישה ימים באזרבייג'ן, הבה נפרט את 10 הדברים הטובים ביותר לעשות באזרבייג'אני.

ננסה לשמור על זה פשוט ולא לדבר יותר מדי

אבל אל תדאג, אתה יכול לגלול למעלה כדי לראות את כל 10 הדברים שאתה רואה באזרבייג'ן ולהתעלם מהשאר. אנו מקווים שרשימת פעילויות זו באזרבייג'ן תעזור לך בהגיעך לארץ. תסתכל על זה ונקווה שזה יעזור לך מאוד כאשר הביקור שלך באזרבייג'ן יסתיים ותחזור הביתה.
כדי לקרוא עוד אודות מה יש לעשות באזרבייג'ן, באקו ומה יש לעשות באזרבייג'ן יש להעיף מבט ב- azerbaijan.co.il

דבר נוסף לעשות בבאקו

הוא לבקר במוזיאון השטיחים האזרבייג'אני, שאמור להיות גם בטיול שלך בבאקו. זהו מוזיאון הספרים המיניאטורי היחיד בעולם ואחד הדברים הטובים ביותר לעשות בבאקו. אסור לפספס את מוזיאון הספרים המיניאטורי כשרואים עדות ייחודית זו ב-אזרבייג'ן.

גנג'ה ממוקם בדרום אזרבייג'ן

רק כמה קילומטרים מהבירה באקו. מקורו של גנג'ה בעיר העתיקה גאנג'בו ומהווה תחנת ביניים נהדרת בטיולכם באזרבייג'ן בשל קרבתו לבירת אזרבייג'ן. הוא ממוקם על הגבול בין אזרבייג'ן לארמניה, כ- 30 דקות מהעיר אזרבייג'ן.

אם אתם מתכננים כמה טיולי יום לבאקו

אנו ממליצים לשכור רכב כחלק מהטיול שלכם. אם אתם גרים ב-אזרבייג'ן ורוצים לנסוע עצמאית, מומלץ לשכור רכב אם כבר הייתם בבאקוס. אתה יכול גם לשכור מכוניות לנסיעה שלך באזרבייג'ן כדי לראות את המראות מחוץ לעיר. למי שנמצא באזרבייג'ן יותר מ -5 ימים ונהנה מנסיעות עצמאיות, אנו ממליצים לכם לשכור רכב ולהשכיר אותו במשך 4 הימים הראשונים באזרבייג'ן. לאחר שתחקרו את אזור באקו עם המדריך בארבעת הימים הראשונים שלנו באזרבייג'ן, תוכלו להחליט לשכור רכב.

Sheki

היא עיר יפה, ירוקה וירוקה השוכנת בהרים ואמורה להיות התחנה הראשונה שלך אם אתה מבקר ב B-Azerbaijan יותר מ- 5 ימים או במשך כמה ימים ברציפות. טיול יום לבאקו עליו נמליץ בחום הוא לשמאקי (פירוט בהמשך). בבאקוס תמצאו מדריכי טיולים מדהימים שתוכלו להשתמש בהם כדי להכיר את העיר במהלך ארבעת הימים הראשונים לטיולכם באזרבייג'ן.

זהו אזור יפהפה של באקו ויש כל כך הרבה דברים מעניינים לראות

החל מלראות חיות בר בסביבתם הטבעית ועד טיולים, קמפינג, דיג, טיולים ואפילו קמפינג. בהחלט יש מה לגלות, לחקור וליהנות ממנו, אבל בהחלט משהו למצוא שתאהב בתקופתך כאן. אם אתם מתכננים טיול לאזרבייג'ן, אל תפספסו את כל הדברים המדהימים שתוכלו לעשות בארבעת הימים הראשונים לטיול ב – אזרבייג'ן. אם אתם מחפשים משהו לבלות יומיים בבירת אזרבייג'ן, בדקו במסלול B-Azerbaijan שלנו.

בדוק את מסלול B – אזרבייג'ן בארבעת הימים הראשונים לטיול שלך ולחץ על הקישורים שלמטה כדי להזמין את טיול B – אזרבייג'ן שלך לאזרבייג'ן, או היכנס איתנו לקבלת מידע נוסף.

אם אתה שוהה באזרבייג'ן 3-4 ימים בלבד

דלג על להיץ 'ונסע ישר חזרה לבאקו או דלג עליה לגמרי. אם אתם רוצים לעשות טיול יום לבאקו, תוכלו לארגן סיור עם B Azerbaijan Tours, שנמצא בעיר העתיקה. בשל הפופולריות שלהם, אנו שמחים לארגן סיורים אלה באופן אישי לנסיעה מ- B – אזרבייג'ן לאזרבייג'ן. הם מציעים מגוון סיורים המתחילים בשעות שונות ביום, כגון בוקר, אחר הצהריים והערב, ובערב.

אחרון חביב, אחד המקומות המיוחדים באזרבייג'ן הוא הים הכספי, הגובל בחופי אזרבייג'ן. זה הופך אותו לאגם הגדול ביותר בעולם ולאחד המקומות הטובים ביותר לבקר באזרבייג'אני.

ניתן להגיע ליעד מקראי חשוב זה במטוס מבאקו

וגישה נוחה אפשרית בנסיעה קצרה במונית או בנסיעה מבאקו ומחוצה לה. הרי געש בוץ נמצאים בכל מקום באזרבייג'ן וכאן תוכלו לראות כמה מהם בפארק הלאומי אבשרון, אחד המקומות הטובים ביותר לבקר באזרבייג'ן. הפארק הלאומי אבסרונס באזור אזיזבייוב, ליד העיר ב-אזרבייג'ן, משתרע על פני 783 דונם של אדמה מוגנת ומהווה מקום נהדר לחוות את החי והצומח המדהים של אזרבייג'ן בסביבתו הטבעית. מקומות נוספים בהם אתה יכול לבקר בתוך אזרבייג'ן הם הרי אזאדור והים הכספי, כמו גם הים השחור והפארקים הלאומיים אזרבייג'אני.

דילוג לתוכן