מארזים לאירועים חברתיים

travel2slovenia.co.il  > עסקים ותעשייה >  מארזים לאירועים חברתיים
0 Comments

תקופת החגים ממש מעבר לפינה ומעסיקים רבים יערכו אירועים חברתיים בעבודה או מחוץ לחברה. אז הכינו את שיעורי הבית שלכם לאירוע החברתי שלכם והתחילו לעשות זאת עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי לחגים.

אם לאירוע שלך יש מרכיב אישי

על מארגני האירוע לשריין מקום מתאים (פנימי או חיצוני) לאירוע. כאשר אתה מארח אירוע וירטואלי, זכור ליצור הזדמנויות להשתתף בכדי שתוכל להפיק את המרב מהאירועים שלך. יש מארגנים שבוחרים באירועים וירטואליים מכיוון שהם מסוגלים לנקוט באמצעי אבטחה לאירועים גדולים יותר וכינוסים. בכל פעם שאתה מציע אירוע בשידור חי או וירטואלי, יש מספר דרכים שבהן פייסבוק יכולה להשתמש בכלים שלה כדי להגדיל את הרישום האירוע.

חברות רשאיות להפנות מחדש את תוכן האירוע

כדי לתמוך בחלקים אחרים באסטרטגיה השיווקית שלהם, בין אם מדובר בתוכן מדיה חברתית כגון אירועים, חומרים שיווקיים או אירועים אישיים.

כמובן

חברות המארחות אירועים אלה חייבות לציית להנחיות משרד הבריאות בנושא של התרחקות חברתית, אך יתכנו רעיונות לאירועים היברידיים באזורים שבהם בטוח לאנשים להתחבר אישית למרות המרחק החברתי. אירועים מקוונים הם דרך לעסוק בעובדים ולגרום להם לשתף את הרעיונות, המשוב והשאלות שלהם. אפשר לחשוב על זה כאירוע מנהיגות עם כל חברי החברה ולמעשה זה יכול לתת לך הבנה טובה יותר של החברה שלך מאשר אירוע גדול יותר. אירועים קטנים יותר יכולים להיות יעילים יותר מאשר גדולים יותר מבחינת מעורבות חברתית ומעורבות.

חשוב להפחית את גודל הפגישות שלך ולהפעיל ריחוק חברתי במידת האפשר, אפילו במפגשים קטנים יותר. ההנחיות של משרד הבריאות, הן משמעותיות וצריך לקחת אותן בחשבון.

על המארגנים להמשיך לשקול אם לדחות

לבטל או לצמצם משמעותית את מספר המשתתפים על פי התנאים הקיימים. הנחיות משרד הבריאות לאירועים מרכזיים עשויות לחול על אירועי ספורט, אך ייתכן שהגיע הזמן להפעיל לחץ על האירועים שלך. הקפד לבחור אירועים ופלטפורמות שיכולות להכיל קהל רב כדי שתוכל להגדיל את האירוע שלך.

מסיבת קוקטייל יכולה להתקיים בבית הלקוח או בחדר שכור

כמו גאלה לגיוס תרומות או גיוס תרומות. הארגון משמש כמארח את האירוע החברתי, אותו מארח הפרק המתאים. למרות שהוא קטן, ברשימת האורחים נמנים חברי העמותה ואורחים מחוץ לפרק והקהילה המקומית.

פגישה קטנה יכולה להתקיים בביתו או במשרדו של לקוח המתאגד בקביעות ובעל אופי לא פורמלי. אף על פי שמפגשים חברתיים עם חברים קרובים ומשפחה הם אינטימיים יותר, ההנהגה שלהם עשויה להתאים יותר למי שלא מתרועע באופן קבוע.

אני ממליץ לך ליצור אירוע בפייסבוק כדף מעריצים לאירועים הקשורים לחברה שלך. שמור את האירועים החברתיים האישיים שלך בפרופיל שלך ומצא תובנות הניתנות לפעולה שיעזרו לך לשפר את אסטרטגיית האירועים הווירטואליים שלך.
לעוד מידע על מארזים ומארזים לאירועים חברתיים יש לבדוק ב- galilees.co.il

כפי שמראים מקרי שימוש אלה

אירועים וירטואליים יכולים למלא תפקיד מרכזי בקירוב קהילות, הגברת המודעות למותג, תמיכה בחוויות חינוכיות, הבאת מוצרים חדשים לשוק ומציאת פתרונות לבעיות חברתיות. ארגונים בכל הענפים והצוותים הארגוניים פנו לאירועים חברתיים כדי לקרב אנשים וליצור קהילות. באמצעות הגרסה המקוונת של האירועים החוזרים הללו, עשרות חברות ערכו ראיון עבודה עם מועמדים, ובסופו של דבר ראו אחוזי השתתפות וקשרים גבוהים יותר. מאז, ערכנו מספר מחקרי המשך כדי לחקור מתי אנשים מסוגלים להעביר את הסיבות שלהם לירידה באירועים חברתיים.

 

דילוג לתוכן