יעדים מומלצים לטיול מאורגן

travel2slovenia.co.il  > נדל"ן >  יעדים מומלצים לטיול מאורגן
0 Comments

כשמדובר ביעדים הטובים ביותר לחופשה קבוצתית, כדאי לקחת מקומות לא שגרתיים כגון ניו אורלינס. גם בלונדון, רומא ובפריז יש משהו לכל מטייל וביקור בערים יפות אלו תמיד מעורר עניין והנאה. במהלך סיורכם, תבקרו במיטב המאפיות, הקצבים, הגבינות ועוד של העיר בה בחרתם.

מה שאתה מחפש

היעדים הללו ישביעו את נשמתך ויבטיחו שכל חבר בקבוצה ייהנה. יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בכל אחד מהיעדים שתתפנקו מבחירה. הפק את המרב מהחופשה שלך, תוך התחשבות בתקציב והעדפות הנסיעה של כל אחד מחברי הקבוצה. לפניכם יעדים שיכסו את כל המטיילים ויבטיחו שכל חבר בקבוצה ייהנה.

תוכלו ליהנות מסיורי אופניים וטעימות יין שתוכננו במיוחד לקבוצות גדולות יותר

הם הרכיבו מסלולי טיול נהדרים עם מלונות נהדרים במרכז העיר ותוכלו ליהנות נהדר עם קבוצה קטנה של אנשים בעלי דעות דומות שטיילו רבות ומיד תאהבו. אנחנו ב B GLOBAL מארגנים טיולי קבוצה רגועים לאנשי מקצוע צעירים שאין להם בעיות (כמו חופשות) אך זוכים להרפתקאות והעשרה תרבותית מנסיעה לבד.

לא רק שאנו מבלים אינספור שעות בתכנון המסלול הטוב ביותר, אלא שאנו גם מנסים להתאים קבוצות דומות של מטיילים כדי לספק את החוויה הטובה ביותר לכולם. אנו אפילו נשלח רשימה של כל משתתפי הטיול כדי שתדע מי הולך להיות חברך למטייל.

תנו לנו לדאוג ללוגיסטיקה בזמן שאתם שוקעים ביופיים של טיולים: הרפתקאות נועזות, מפגשים מהנים, מטבחים מעוררי תיאבון, חידוש והלא נודע. איתם תטיילו בקבוצות קטנות עם הרבה הרפתקאות ומיני סלסולים.

מובטח שכל הסיורים יהיו קבוצות קטנות באותו גיל

מה שאומר שתטיילו עם חברים חדשים בעלי דעות דומות שנמצאים בשלב חיים דומה. בדוק חברות טיולים אחרות המציעות סיורים לקבוצות קטנות שתוכל להזמין מיד. הם מציעים מסלולי טיול ברחבי העולם, כולל אפריקה, אנטארקטיקה, אסיה ודרום האוקיינוס ​​השקט, ומציעים נסיעות לפי רמת פעילות, עם מגוון דרישות פיזיות כדי שתדע בדיוק למה אתה מכוון. אפשר כמובן לשלב הפלגה בים אם תרצו.

מטיילי יוקרה יכולים לנצל את מסלול הדנובה הקסומה של יוניוורלד, שם הם יבצעו קונצרט של מוצרט ושטראוס בארמון וינה, בעוד ששירותים הכוללים מוצרי LOccitane והרמס ושירות משרת אישי בתא מבטיחים נוחות מירבית על הסיפון . טיול קבוצתי בשייט בנהר הדנובה מציע לכם דרך מרגיעה ליהנות מהנוף עוצר הנשימה. עברו דרך טירות וערים עתיקות בזמן שאתם חולפים על פני מספר תחנות אירופאיות בשייט בדנובה.

מכיוון שסוכנויות נסיעות הן בינלאומיות

אתה לא יכול לטייל רק עם אנשים מהמדינה שלך (אתה יכול לעשות את זה בבית). אין שום דבר רע בנסיעה כחלק מקבוצת טיולים (למרות שבדרך כלל אנחנו לא מתמקדים בזה). סיורים קבוצתיים הם כמעט בוודאות יקרים יותר מאשר נסיעה, תכנון והזמנה בנפרד. למרות שנסיעות קבוצתיות פופולריות, תכנון חופשה לקבוצת חברים אינו קל.

G Adventures

היא אחת מחברות הנסיעות לקבוצות קטנות הגדולות בעולם. אבל, בעוד שחברות הנסיעות המפורטות לעיל כבר יהיו הרבה יותר נוחות מטיול תרמילאים מדוד בהדרכה עצמית, הן נוטות לפנות למטיילים קצת יותר הרפתקנים ונמוכים. זה בהחלט לא טיול קבוצתי טיפוסי שלך ואפילו לא ניתן להשוות אותו לספקי חותכי העוגיות הגדולים שקיימים היום.

הם רוצים ללכת להרים

לחוף הים, לעיר היסטורית, לכל מקום שבו יש הזדמנות להרפתקה, והם מחפשים מטיילים בעלי דעות דומות לקחת איתם. בזמנים הטובים ביותר, לטייל עם קבוצה פירושו לחלוק תחומי עניין משותפים, ליהנות יחד וליצור זיכרונות שיימשכו הרבה אחרי שתחזרו הביתה. זה מסורתי עבור קבוצות מסוימות לשכור את אותו בית אגם או בונגלו על חוף פסטורלי.

חקרנו כל יעד עבור האוכל

החוויות והמדריכים הטובים ביותר ולאחר מכן הזמנו מוקדם מספיק כדי להבטיח מקום. התחל על ידי מילוי פרופיל קצר כדי שנוכל להכיר אותך ואת יעדי הנסיעה שלך. יתרונות וחסרונות כדי שתוכל להשוות נסיעות קבוצתיות מאורגנות לטיולים עצמאיים. אתה יכול לעקוב אחר המסלול המוצע בעצמך, אבל לתמיכה נוספת עם לינה ומסלולים, נסה את המפעיל המקומי Baltic Bike Travel.

 

הוא מתמקד גם ביוזמות נסיעות אחראיות ומציע הצעות אקטיביות כגון טיולי אופניים. גודל הקבוצה הוא בדרך כלל בסביבות 10 אנשים ומקסימום 15, בדיוק כמו Intrepid Travel. כל הקבוצות מנוהלות על ידי מנהל חווית טיול, שאחריותו כוללת יצירת תנאים למטיילים עצמאיים; בעוד שגודל הקבוצה הקטן מבטיח שכולם מקבלים את תשומת הלב הראויה. קבוצות קטנות מנוהלות על ידי מדריכים ילידים ויש שלושה סגנונות טיול לבחירה: בסיסי (לנוסעים בתקציב נמוך המעדיפים מסלול פחות מובנה), נוחות (למי שמעדיף קצב רגוע יותר ושפע של שירותים) ומקורי (א. שילוב של שניים).

95% מהלקוחות הבינלאומיים של החברה נוסעים לבד

הלקוחות של G Adventures Travel מהווים כ-40% מהמטיילים הפרטיים, והחופשות בוייטנאם ברגל, באופניים ובקיאקים שומרים על כולם פעילים מהיום הראשון כאשר האורחים רוכבים על אופניים מהו צ'י מין סיטי למנהרות קו צ'י המפורסמות. יחד עם G Adventures, Intrepid הוא עוד אחד ממפעילי טיולי ההרפתקאות הבינלאומיים הגדולים בשוק עם למעלה מ-800 מסלולי טיול ברחבי כדור הארץ.

אלו הם הסיורים הטובים ביותר הזמינים בכל מקום..

אירועי תרבות, חינוכיים ואירועים מהשורה הראשונה המנוהלים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה על בסיס מקרה לגופו. בין אם אתם יוצאים לספארי אפריקאי, מטיילים ברכסי ההרים של דרום אמריקה, משייטים בים התיכון, חוצים את מדבריות המזרח התיכון או מטיילים במטרופולינים באסיה, מדריך בעל ידע הוא אולי העזרה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. דרך למצוא אותו בצורה חכמה. נמצא בסיור קבוצתי. ביקורות מטיילים הן הדרך הטובה ביותר לקבל מושג איך סיורים הם באמת. TourRadar, אתר ביקורות והזמנות לסיורים קבוצתיים המפרט מעל 40,000 סיורים מרובי ימים של למעלה מ-1,500 חברות נסיעות, מדרג את חברות הנסיעות הטובות ביותר על סמך ביקורות של מטיילים אמיתיים.

חברות הנסיעות לקבוצות קטנות הפופולריות ביותר (עם טיפים כיצד לחסוך בהזמנות)

לחברת טיולים נוספת לניו זילנד בלבד, Sweet as Travel יש דירוג סיורים של 82 ודירוג של 4.5 (מתוך חמישה) ומעלה בכל רחבי הלוח; ל-91% מהביקורות שלה יש דירוג של חמישה כוכבים. בנוסף לחופשות "ללא תוספת תשלום" הקיימים כבר, השנה השיק ז'ול ורן סיורים קבוצתיים בהתאמה אישית למטיילים בודדים.

 
למידע מורחב בתחום של יעדים מומלצים לטיול מאורגן כדאי להעיף מבט ב-

דילוג לתוכן