השתלת שיער בשיטת fue

travel2slovenia.co.il  > טיפוח ויופי אישי >  השתלת שיער בשיטת fue
0 Comments

השתלת שיער מופשטת עשתה דרך ארוכה מאז השתלת שיער אגרוף של ד"ר נווה פריצקי (mycity.org.il) בשנות החמישים, השתלת שיער זקיק (FUT) בשנות התשעים והטכניקה האחרונה של עקירת יחידת זקיקים (FUE). מבוא לפני מספר שנים, בכתב העת הזה, פרסמנו סקירה על טכניקות השתלת שיער באמצעות FUE [1]. המושגים הבסיסיים של השתלת שיער כמתואר בסקירה זו עדיין ישימים, אך שיטת חילוץ ה- FUE מאזור התורם, המכונה FUE, עברה שינויים משמעותיים המצדיקים עדכון. השתלת יחידות שטויות (FET) ו- FUE הם תוצרים של התקדמות של שנים בשיקום השיער שהוכחו כמציעים למטופלים תוצאה טבעית יותר מאשר טיפולים בעבר.

עם כניסת הטכניקה האחרונה לחילוץ יחידת Follicular (FUE)

נראה כי חלום הצלקות הגלויות באזור התורם אפשרי. עבור מטופלים המועמדים המתאימים להשתלת שיער, FUE הוא היישום המתקדם ביותר של טכניקה זו בה מסירים שיער מהצד או מאחור הראש החסין מפני נשירת שיער או האזור בראש בו נשירת שיער מאיימת. השתלת שיער היא פיתרון קבוע לנשירת השיער שלך ואינה משפיעה על נשירת שיער למשך שארית חייך. השתלת שיער (FUE) היא טכניקת השתלת שיער בה נשלפים זקיקי שיער מאזור התורם כמו הזרוע, הרגל, החזה, הגב או הראש. ההשתלה מופקת מאזור התורם ומונחת דרך תעלה. מספר זקיקי השיער בשתל משתנה, וצפיפות גבוהה מהווה גורם חשוב לטיפול מוצלח.

שיטה זו של עקירת זקיקי השיער מאפשרת להסיר השתלות שיער מבלי להשאיר צלקת לינארית בקרקפת

זקיקי שיער מוסרים באופן אקראי, כך שהרופא שלך יכול להסיר שיער מאזור התורם מבלי לדלל את אזור התורם באופן ניכר. עקירה והנחה של Fue סימולטני עקירה והנחה של Fue בו זמנית הינה שיטה לשיקום שיער המיועדת לשפר את צמיחת זקיק השיער המושתל.

שיטות שונות להשתלת שיער כולל מיצוי יחידת זקיקים (FUE) פותחו בשנות התשעים על ידי הרופא האוסטרלי ד"ר ריי ווד ואחותו ד"ר אנג'לה קמפבל [6]

בטיפול FUE מודרני, יחידות זקיק בודדות (שתלים) המכילות אחת לארבע שערות מוסרות עם שבץ זעיר בהרדמה מקומית. בניגוד לשיטות פולשניות יותר כמו FUT (השתלת יחידת זקיקים), שיטה זו משמשת להשתלות שיער בהן אין צורך להסיר את רצועת התורם מהקרקפת כדי לחלץ את הזקיקים האישיים.

FUE

הוא הליך זעיר פולשני שבו משתמשים במשיכות עגולות קטנות (כ -10 מ"מ) להסרת יחידות זקיק בודדות מגב הקרקפת ולהשתלתן על הקרקפת מבלי להקריח את אזור הנמען. FUE מחייב כי המנתח יהיה בעל יכולת גבוהה לבצע את ההליך בהצלחה, והוא מוביל לתוצאה מוצלחת מבחינת צפיפות השיער וקו שיער טבעי יותר, מכיוון שהוא מסיר את הצלקות הליניאריות של התורמים.

שיטת FOX

המכונה גם שיטת FUE (מיצוי יחידת זקיקים, הפרדת יחידת זקיקים התמזגה ושיטת מיצוי), [11] שיטת וודס [12] או FU (שיטת בידוד) [13] התפתחה לכדי שיטה חלופית של חילוץ והשתלת יחידות זקיקים במקרים נבחרים. הרעיון של מיצוי יחידת הזקיקים (FUE) הוא טכניקת השתלת FU בה מיצוי ה- FU מתבצע מאזור התורם באמצעות חותמות בקוטר 1 מ"מ. בטכניקת FUT מופקים FU מרצועות עור חתוכות עם מיקרוסקופ סטריאו ומיצוי FUE / FU באזור תורם עיוור מתבצע עם חותמת גלילית כדי לכוון את כיוון פיר השיער שיוצא מעל פני העור.

בתחילת ההליך המנתח מעקר ומרדים אזור עם שיער סמיך בחלק האחורי של הראש

לביצוע השתלת שיער הרופא מוציא את זקיקי השיער מהאזור ומשתיל אותם לנקודת קירח. ה- FU מפשיל את השיער שהוסר מהגב ומצד הקרקפת ליחידות זקיקים (שתלים). אחת עד ארבע שערות מוסרות מהמנתח על ידי המנתח בעזרת מיקרו להב קטן או מחט דקה ומוחדרות חזרה לטלאי הקירח.

שיטת המיצוי כוללת מספר חתכים זעירים או נקבים המופצים בכל אזור התורם

יחידות הזקיקים מופקות על ידי חבטות בלהב בקוטר של פחות מ -1 מ"מ ומוסרות מהאזור בתבנית טבעית, לא בקווים ארוכים ולא טבעיים כמו בשיטת הלהקה. עם הצטלקות מינימלית של התורם, הזקיקים נלקחים באופן אקראי כדי לקבוע את צפיפות התורם המושפע.
לפרטים נוספים על השתלת שיער בשיטת fue כדאי לגלוש לאתר dhihairtransplant.co.il

כאשר מתוכננת גילוח תורם מלא הליך השתלת השיער דורש מספר גדול של השתלות (עד 2,000 לחולה) ודורש יותר מיום של הליכי FUE

כדי למקסם את מספר ההשתלות. המנתח זקוק לגישה בלתי מוגבלת לאזור גדול בקרקפת. מלבד התשובה שניתן לבצע השתלות שיער ללא גילוח, ניתן להשתמש בגילוח מינימלי, והגילוח השכבות מאפשר להסתיר את אתר התורם עם שערות ארוכות סמוכות. על מנת לתת לאזור המושתל נפח טוב יותר, לכן ניתן לשלוף השתלות שיער מהזקן ולהשתיל אותו על אזור הכתר, אם כי זו לא האפשרות הטובה ביותר להחזרת השיער הקדמי.

בפעולה נכונה

לא ניתן לפגוע באזור התורם או לשנות את המראה לאחר מספר פעולות. טכניקת השתלת שיער בסגנון FUE מעניקה למטופלים תקופת החלמה כדי שיוכלו לחזור לשגרת יומם ולנסוע תוך יום מהפרוצדורה. FUE אינו דורש תפרים והקרקפת מחלימה לחלוטין, כאשר רק טלאים זעירים מכסים את השיער הקיים.

רופאי בוסלי מוקדשים לתרגול שלנו לשיקום שיער

הרופאים המנוסים שלנו משתמשים בהליך הצבת השתלות טבעיות של Bosley Fue כדי לשכפל את דפוס צמיחת קו השיער שלך לקבלת תוצאה קבועה ומראה טבעי. רופאי בוסלי מוכשרים ביותר ונבחנים בזמן בתהליך ההשתלה הטבעי של בוסלי, כך שניתן לשכפל את קו השיער של המטופל תוך שמירה על דפוס צמיחת השיער המקורי שלהם והשגת תוצאות נהדרות.

דילוג לתוכן