איך להטיס רחפן?

travel2slovenia.co.il  > תחביבים ופנאי >  איך להטיס רחפן?
0 Comments

תצטרך 5 דברים

על מנת להטיס רחפן, תצטרכו 5 דברים:

-רחפן

-חתיכה ארוכה של חוט או חוט דיג

-מחט או סיכה

-קערה גדולה של מים

-מיכל גדול עם מכסה

הדבר הראשון שתצטרכו כדי להטיס רחפן הוא רישיון טיס. זה לא זהה לרישיון נהיגה ולוקח יותר זמן להוציא אותו. תצטרכו גם לקחת שיעורי אימון טיסה עם מדריך.

תצטרך גם למצוא רחפן שנבדק לבטיחות ורשום ב-FAA או CAA.

לבסוף, תזדקק למזל לצדך לפני שתוכל להטיס רחפן.

מבוא

רחפן הוא כלי טיס כבד מהאוויר הנתמך בתגובה דינמית של האוויר כנגד משטחי ההרמה שלו, ושטיסתו החופשית אינה תלויה במנוע.

המילה 'רחפן' נטבעה בשנת 1922 על ידי מהנדס האווירונאוטיקה הבריטי פרדריק הנדלי פייג' (1885-1962) כדי לתאר כלי טיס קל ופתוח שטס על ידי תנועה כלפי מעלה או קדימה.

העיקרון הבסיסי של הטסת רחפן זהה לזה של הטסת מטוס. ההבדל היחיד הוא שהרחפן לא יכול להמריא ממסלול הנחיתה והוא צריך להיגרר על ידי המטוס.

חבל הגרירה או החבל המחבר בין מטוס הגרירה לרחפן נקרא "חבל גרירה". אורכו בדרך כלל כ-150 רגל ויש לו קליפ בכל קצה. הטייס משתמש ביד אחת כדי לשלוט בהגה וביד אחת כדי להפעיל את מנגנון שחרור חבל הגרירה, המשחרר מתח על חבל הגרירה בעת הצורך.

פריטי הצ'ק-ליסט שיהפכו את החוויה שלכם למהנה ובטוחה

הטסת רחפן יכולה להיות מהנה מאוד וזו דרך מצוינת לחוות את העולם מנקודת מבט חדשה. אבל, זה יכול להיות גם מסוכן אם אתה לא יודע מה אתה עושה. חשוב שיהיה לך קצת ידע על איך להטיס רחפן לפני שאתה ממריא לשמיים.

מאמר זה מיועד לכל מי שרוצה להטיס את הרחפן שלו אבל לא יודע מאיפה להתחיל. זה יראה לך את היסודות של איך להטיס אחד ויתן לך כמה עצות בטיחות שיעזרו לשמור על הטיסה שלך בטוחה ומהנה.
למידע מורחב אודות איך להטיס רחפן? יש לגלוש לאתר ishopy.co.il

1. בדקו את תחזית מזג האוויר להיום וודאו שלא סוער או גשום מדי.

2. בדוק את לחץ האוויר, הוא צריך להיות בסביבות 800 עד 1,000 מיליבר (hPa).

3. לכו למיקום עם תצפית טובה על האזור והמריא כשאין איש בקרבת מקום ומתחתיך.

4. השתמש ביד ימין כדי לשלוט במהירות הכנף על ידי משיכה בקו הבלמים הימני וביד שמאל כדי לשלוט בגובה על ידי דחיפה כלפי מטה על קו הבלמים השמאלי.

5. טוס עם הראש מופנה אל הרוח כדי שתוכל לראות מה לפניך כמו גם לאן אתה הולך ולהישאר במרחק בטוח מחפצים כמו מבנים, עצים, גבעות, קווי חשמל או אנשים אחרים שעפים

השלבים שתצטרכו לנקוט כדי להטיס את הטיסה הראשונה שלכם של הרחפן החדש שלכם

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להוציא את הרחפן מהתיק ולבדוק אותו לאיתור נזק. תרצו לוודא שכל החלקים שם וששום דבר לא נשבר.

לאחר מכן, תרצו להרכיב את הרחפן. זה עשוי להיות כרוך בחיבור הכנפיים והמייצבים או הכנסת מוט הבקרה לתוך השקע שלו בגוף המטוס. לאחר שתסיים, תרצה לחבר את המנוע שלך באמצעות חוט בנג'י או חבל. תרצה גם לחבר את המדחף ואת ערכת הסוללות בשלב זה אם הם לא הותקנו כבר במהלך ההרכבה.

לאחר מכן תרצו ללבוש את חליפת הטיסה, הקסדה, הכפפות, המשקפיים ואטמי האוזניים לפני הטיסה הראשונה שלכם. זכור כי אתה תמיד צריך לחבוש קסדה בעת טיסה

על מנת להטיס רחפן, תצטרך לנקוט כמה צעדים. תצטרך להוציא את הרחפן שלך מהמכונית ואז לפרוש אותו. לאחר מכן, תצטרך לחבר את הבקר ואת ערכת הסוללות. לאחר מכן, תצטרך לכייל את הבקר על ידי הפעלת המשדר שלך ולאחר מכן לחיצה על לחצן הכיול בבקר שלך. לבסוף, אתה יכול להמריא על ידי לחיצה על מקל המצערת למעלה ולמטה כדי לעלות גובה.

שלב 1: הוצא את הרחפן שלך מהמכונית

שלב 2: פתח אותו

שלב 3: חבר את הבקר ואת ערכת הסוללות

שלב 4: כיול – הפעל את המשדר ולחץ על כפתור הכיול בבקר

שלב 5: המראה – לחץ על מקל המצערת למעלה או למטה

דילוג לתוכן