איך הפכתי למאסטר של קסמים : סיפור אמיתי

travel2slovenia.co.il  > Uncategorized >  איך הפכתי למאסטר של קסמים : סיפור אמיתי
0 Comments

בהתחלה, וודו היה קסם מוזר ומסוכן. אבל עבור אדם אחד, זה היה המפתח להצלחתו. במשך יותר מ-20 שנה, האיש הזה השתמש בכישורי הוודו שלו כדי להביא הון כלכלי ללקוחותיו. ועם כל לקוח חדש, הוא הופך להיות מצויד יותר להשתמש בוודו ככלי עסקי. בסיפור הזה תלמדו איך האיש הזה הפך למאסטר של קסמי וודו ואיך גם אתם יכולים – אם אתם רציניים לגבי רווחיות עם היצירתיות והחוש העסקי שלכם.

איך הפכתי למאסטר של קסמי וודו.

בתחילת שנות ה-2000, הייתי מכשפה וודו מתרגלת. עשיתי קסמים שנים לפני כן, אבל בתקופה זו החוויה שלי בתור מכשפת וודו התחילה להשתנות ולצמוח.

בראש ובראשונה, במהלך תקופתי כמכשפה, התחלתי ללמוד יותר על קסם וודו. התחלתי גם לשנות את האמונות שלי לגבי וודו קסם; ממה שזה נועד לעשות במקור ועד איך אפשר להשתמש בו בדרכים מעשיות.

תחילה ניסיתי בכלל ללמוד קוסמות ומנטליזם. רציתי להיות מה שמכונה אמן חושים.

אך החוויות שלי כמכשפה הובילו אותי להאמין ש-Voodoo Magic הוא כלי יעיל לעזור לאנשים להשיג את מטרותיהם ולשפר את חייהם. בנוסף, השתכנעתי ש-Voodoo Magic יכול לעזור לך להתגבר על כל מכשול או אתגר שאתה עלול להתמודד איתו.

כתוצאה מכל הלמידה הזו, הכישורים שלי בתור מכשפת וודו התפתחו וממשיכים לגדול בשימוש היום. התרגולים שלי מתמקדים כעת במתן קסמים עוצמתיים ויעילים ליחידים המבוססים על הצרכים והרצונות הספציפיים שלהם.

באיזה סוג של קסם וודו אני משתמש.

ישנם לחשי וודו רבים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור לשפר את הבריאות והרווחה שלך. לחש פופולרי אחד המשמש לעתים קרובות למטרה זו הוא קללת הוודו. הלחש הזה כרוך בהטלת קסם על מישהו או משהו כדי לגרום להם חוסר מזל. לחש נפוץ נוסף המשמש לריפוי הוא משחת הקסם השחורה. לחש זה משתמש בתרופות ישנות ונשכחות ובשיקויים כדי לרפא פצעים או מחלות.

לחשי וודו לעושר והצלחה.

כישוף וודו נפוץ נוסף שמועיל ליצירת עושר הוא רכישת קללת עושר. הלחש הזה כרוך בהטלת קסם על מישהו או משהו כדי להפוך אותם לעשירים מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלהם. בנוסף, לחש פופולרי נוסף ליצירת עושר הוא לחש ה-jinx. הלחש הזה כלל הטלת קסם על מישהו או משהו כדי להביא עליהם מזל רע. לבסוף, כישוף נוסף המשמש לעתים קרובות ליצירת עושר הוא כישוף קסם הכסף. כישוף זה כרוך בשימוש בקמעות או בקמעות אחרים כדי להרוויח כסף בקלות וללא מאמץ כלל.

 

לחשי וודו כדי להדוף מזל רע.

דרך נוספת להדוף מזל רע היא באמצעות לחשי וודו שנועדו במיוחד לעשות זאת כמו לחש המזל או לחש הג'ינקס. ניתן להטיל קסמים אלה על אנשים, חפצים או מקומות כדי להשיג הגנה מפני אירועים חסרי מזל המתרחשים במהלך הטיול שלך. סעיף קטן 2.4 לחשי וודו להגנה על הבית שלך.

לבסוף, דרך נוספת להגן על הבית שלך מפני פחד וחוסר מזל היא באמצעות לחש וודו המכונה "הברכה לשינה שלווה" (). לחש זה עוזר לך להשיג שינה שלווה כך שתוכל להישאר בטוח במהלך הנסיעות שלך.

סיכום

קסם וודו הוא צורת קסם רבת עוצמה ורב-תכליתית שניתן להשתמש בה למגוון מטרות. על ידי שימוש בכישופי וודו לבריאות וריפוי, עושר והצלחה, והגנה מפני מזל רע, אתה יכול להגביר את העסק שלך לגבהים חדשים.

דילוג לתוכן