איחוד האמירויות – טיפים למטיילים

travel2slovenia.co.il  > חדשות, מדיה ופרסומים >  איחוד האמירויות – טיפים למטיילים
0 Comments

פוסט זה מציג לכם כמה טיפים לנסיעה לאיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות), המהווה יעד נהדר לאנשים שגרים ורוצים לבקר שם. בסתיו האחרון כתבתי סדרת מאמרים על דובאי, שתיארתי כמה מהדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בדובאי. לאחר ביקורי בדובאי בסתיו האחרון, רשמתי כמה הערות שיובילו לטיול שלי ואשתף אתכם. שים לב שהכללים לשימוש ברישיון זר בדובאי הם שונים וזה תלוי אם אתה רק תייר באיחוד האמירויות או תושב. מטיילים ברוב הלאומים יכולים לקבל ויזה עם הגעתם, בתנאי שיש להם גם דרכון בתוקף והוכחה לנסיעה בהמשך. עליך להגיש בקשה לויזה בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי או בשדה תעופה מקומי במדינת המוצא שלך, כגון שדה התעופה של דובאי. אם אתם מתכננים לנסוע לאיחוד האמירויות, עליכם לעיין בהנחיות שפורסמו רשמית. התייעץ עם סוכן הנסיעות שלך ואשר את דרישות הויזה למדינתך לפני שתכנן את נסיעתך לדובאי. כאשר אתה מתכנן את הטיול שלך, אשר את הדרישות הללו מול סוכן הנסיעות אליו פנית בעת תכנון נסיעה לדובאי או ממנה או עם שדה תעופה מקומי ליד ארץ מולדתך. בדקו את סוכנויות הנסיעות וודאו את דרישות הויזה של המדינות לפני נסיעתכם לדובאי או ממנה וכאשר אתם מתכננים טיול.

היה מודע לרמדאן וקרא מה כדאי לעשות ומה לא צריך לעשות במהלך הרמדאן לפני שאתה נוסע לדובאי

טיפים אלה יכולים לעזור לך לטפל בכל מה שאתה צריך בעת תכנון הנסיעה לדובאי או ממנה, ובנוסף הם יכולים לעזור לך לדאוג לכל הצרכים שלך תוך כדי תכנון הנסיעות שלך לאיחוד האמירויות הערביות.

אם מעולם לא היית בדובאי עם סיורים ואין לך מושג מאיפה להתחיל, אנו תמיד נענה על כל השאלות שלך לגבי מה לעשות בדובאי ובאמירות אחרות. האם יש לך שאלות או חששות לגבי ביקור בדובאי או באחת האמירויות, או שיש לך מושג מאיפה להתחיל?

נסיעה משדה התעופה של דובאי לאבו דאבי עולה 300 דולר ארה"ב (81 דולר ארה"ב) לכל כיוון

אך תחילה תצטרכו לקחת אוטובוס מפאתי דובאי למרכז אבו בכר ואז למצוא מונית אשר אנו לא ממליצים. דרך פחות מוכרת להגיע לדובאי היא להגיע לאבו AE ולקחת את האוטובוס.

אם אתה רוצה לבקר בדובאי מסיבה כלשהי

עדיף להזמין טיסה לדובאי אם אתה רוצה לבקר בערים אחרות באיחוד האמירויות הערביות. אתה יכול לנחות בכל אמירות אחרת, אך אנשים ממדינות אחרות צריכים להזמין את טיסותיהם לאבו דאבי משדה התעופה הבינלאומי של דובאי (DAB). יש גם אפשרות לנסוע עם Etihad Economy במחיר זהה לשדה התעופה בדובאי או אפילו זול יותר מאשר בכלכלה של Emirates.

נסיעה לאמירויות אחרות

היא קלה ואתה יכול אפילו לעשות טיול יום מדובאי לאבו דאבי. יש גם דברים רבים לעשות בדובאי, כמו קניות, אכילה, קניות ועשיית דברים. אם יש לך זמן, אתה יכול להסתובב בפינות הרחוב של דובאי בעוד כמה שעות או ימים, ולעבור מצד אחד של העיר לצד השני.

מניסיוני ישנן אטרקציות רבות שלא באמת עליכם להילחץ בכדי להשתלב בטיול שלכם

אז אלה רק חלק מהדברים שצריך לעשות בדובאי ומה ללבוש בביקור בדובאי. פוסט זה הוא אוסף של טיפים לטיולים בדובאי המכסים כמעט את כל מה שאתה צריך לדעת. כדי לעזור לך להבין אילו דברים אסור לקחת איתך, ריכזנו את המשאב הזה שיעזור לך לתכנן את הטיול לדובאי, החל משאלות נפוצות מובילות בדובאי וכלה במלונות, המסעדות והמלונות הטובים ביותר בעיר.

המשך לקרוא כדי ללמוד 20 דברים שתיירים צריכים לדעת לפני שהם מבקרים באיחוד האמירויות הערביות, החל מהמסעדות והמלונות הטובים ביותר בדובאי וכלה באטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במדינה.

מדריך טיולים זה בדובאי עוזר לכם להפיק את המרב מביקורכם על ידי כך שהוא מראה לכם כיצד לחסוך כסף

בין אם אתם כאן לעצירת ביניים או לחופשה ממושכת, הכנו עבורכם מדריך עם טיפים לטיולים בדובאי. המדריך הפשוט הזה ללבוש בדובאי אמור לעזור לנו להרגיש יותר בנוח כשנוסעים לדובאי ולאיחוד האמירויות.

פוג'יירה ואבו דאבי הם גם בסיס טוב לחקר המדבר הערבי

אך מרבית טיולי המדבר באיחוד האמירויות יוצאים מדובאי. אם אתה יכול להרשות לעצמך את בורג 'אל ערב, זה אחד המקומות הטובים ביותר בדובאי וסוק הזהב, הפתוח בין השעות 10: 00-22: 00, הוא חובה – ראה דובאי.

עם תושבים רבים המתגוררים בערים הסואנות דובאי ואבו דאבי

האמירות הצפוניות פחות עירוניות של איחוד האמירויות יכולות להיות יעד פופולרי. בתור התחלה, למטיילים בזמן יש לעיתים קרובות מושג אחר למה לצפות בעת נחיתה באבו איי או דובאי.

דילוג לתוכן