שייקים בריאים

0 Comments

בואו נתחיל את היום בצעדים קטנים עם שייקי ארוחת בוקר טעימים שיש להם אוכל לארוז את הבקרים שלנו. כדי לקדם את היעדים הבריאים והריאליים שלנו, אני חולק סבב שייקים לארוחת בוקר בריאה עם כל החלבונים, הפירות והירקות שאתה צריך כדי לעבור את יומך. אם עזבתם את החלק של השייק באתר שלי, תדעו עד כמה אני אוהבת שייקים בריאים.

שייקים לארוחת בוקר הם דרך קלה ליהנות מארוחת בוקר בריאה בבוקר עמוס. תוכלו ללגום שייק בזמן שאתם מתכוננים לעבודה או להכין את הילדים לבית הספר. שייק מכין ארוחת בוקר בריאה יותר, כי מדובר במרכיבים ובמנה סבירה.

כדי להפוך את השייקים למלאים יותר, תוכלו להחליף ממתיקים מיותרים בסיבים וחלבונים. מתכוני שייק רבים מכילים גם שיבולת שועל כדי להפוך אותם למלאים יותר. אם אתה זקוק למקור מהיר של חומרים מזינים, שייק טעים הוא פיתרון נהדר.

זמן הכנה 2 דקות זמן בישול 2 דקות זמן כולל 4 דקות שייק פירותי ומרענן ועשיר בחלבון לירידה במשקל ששומר על מלא ואנרגטי ועוזר לך להשיג את יעדי ההרזיה שלך.

במעבד מזון, הוסף תחילה חלב שקדים לא ממותק, מנגו קפוא, אננס קפוא ואבקת חלבון וניל אחת. לשייק זה מהבלנדר למטבח, הוסיפו חלב שקדים ממותק, בננה קפואה, תרד לתינוק ואבקת חלבון וניל אחת.

אני משתדל לא להשתמש במיץ כי אם אתה מוסיף פירות אז זה יכול להוסיף יותר מדי סוכר לשייק. מידע על תזונה ניתן לקבל על שייקים של PB & J ושייקי פירות חלבונים, אך ניתן להוסיף מעט דבש גולמי במידת הצורך בכדי להגביר את המתיקות.

אם יש לכם פירות טריים או קפואים

תוכלו לזרוק חופן או שתי קוביות קרח לתוך הבלנדר כדי להפוך את השייק לקפוא ועבה. אני אוהבת שיהיה לפחות בננה אחת קפואה או תות קפוא מוכן לשייק. כפי שניתן לראות ממתכון השייק הבסיסי שלנו, יש לנו כוס נוזלית אחת ו -2 כוסות פירות קפואים.

שייקים פשוטים וקלים נראה שיש אינסוף דרכים להכין שייקים

מתכוני שייק בריאים יכולים לתרום לתוכנית ההרזיה שלכם אם תבחרו במרכיבים דלי שומן, דל קלוריות ודל קלוריות. שייק בריא צריך להרטיב אותך ועליו להכיל חלבון, פחמימות בריאות ושומנים טובים בכדי לספק לגופך אנרגיה.

אם אתה מוריד במשקל על ידי שתיית שייקים, זה חייב להיות חלק מתוכנית אכילה כללית. שייקים מכילים יותר ירקות ופירות מאשר מזון גולמי, וזה אומר שאתם צורכים יותר קלוריות, פחמימות וסוכר ממה שאתם חושבים.

שתיית שייק לארוחת הבוקר יכולה להעניק לכם דחיפה אנרגטית בבוקר ולעזור לכם להתחיל את היום בריא

בפוסט זה תוכלו למצוא מתכוני שייקים לכל עונות השנה, החל משייק פירות בריא ועד מתכונים לדלעות סתיו ושייקים ירוקים לכל עונה. תוכלו למצוא גם תמונות של שבעה שייקים בריאים, כך שיש לכם אפשרות להכין את המתכון באופן מיידי.

אני אוהב להכין שייקים שארוזים במקפיא ואפשר להקפיא אותם בשקית רוכסנת או בצנצנת שימורים

כדי שלא יהיה בזבוז. ההנחה הבסיסית היא שאתה מוסיף את המילוי שלך (אני מוסיף חלב או יוגורט יווני) טרי כל יום, ואז ממשיך להכין אותו. מסיבות מבניות אני אוהב להכין שייקים עם פירות קפואים והם נוטים להיות זולים יותר ולהימשך זמן רב יותר במקפיא, כך שתוכלו להכין הרבה שייקים נוסף על כך.

שייקים רבים פשוט מכילים ממתיק רב מדי לעיבוד בין אם סירופ מייפל

דבש, אגבה, סוכר קוקוס או כל תוספת סוכר אחר. מרכיבי שייק בריאים יכולים להוסיף הרבה קלוריות שיכולות להשפיע על יעדי ההרזיה שלכם או גרוע מכך, ולהוביל לעלייה במשקל לא מתוכננת. פרי הוא מרכיב של שייק בריא, אך ניתן להשיג יותר מדי דברים טובים (למשל מבחינת קלוריות ופחמימות).

אם השייק שלך מכיל אבקת חלבון

יוגורט יווני, חמאת אגוזים וכדומה, יש סיכוי טוב שהוא מכיל מספיק קלוריות כדי להחליף או ללוות את הארוחה שלך. אם אתם נהנים משייקים כארוחת בוקר, כדאי לכם לחשוב מחדש על מתכון השייק שלכם כדי להפחית את עומס הקלוריות שלכם בארוחת הבוקר.

אם אתם מחפשים שייק בריא לארוחת הבוקר, נסו למצוא אחד דל סוכר, עתיר חלבונים, סיבים ושומנים בריאים כדי שתוכלו להישאר מלאים יותר. עקוב אחר הפרמטרים האלה וזה בסדר לאכול שייק לארוחת בוקר כל יום.

וניל, קינמון, דבש, סירופ מייפל ותמרים הם דרכים מצוינות להוסיף טעם לשייק שלכם. יוגורט יווני או אבקת החלבון האהובה עליכם היא דרך קלה להכין שייק חלבון לארוחת בוקר.

השייק המוגזם הזה עשיר בויטמינים ונוגדי חמצון, וזה טוב כי הוא לא חוסך בטעם. שייק בננה של חמאת בוטנים הוא אולד, אבל תענוג מכיוון שהם מספקים אנרגיה מתמשכת ומשמשים התחלה טובה ליום.

כל כך קל לעזאזל לארוז את הבלנדר עם כל מיני פינוקים כמו פירות, ירקות, חלבונים ושומנים, להדליק ולכבות ללכת לארוחת בוקר. עקבו אחר הנוסחה הפשוטה שלנו, שיננו את החומרים והכמויות והתאימו לרצונותיכם.

כדי להכין את אחד משייקי הבוקר האהובים על אנדרוז, שלבו 1 כוס אוכמניות קפואות, 1/2 בננה קפואה, 1 עד 2 כוסות כרובית קפואה, 1 2 כרוב עלים, 1 ו -2 כוסות חלב לא ממותק, 1 או 2 כפות זרעים מעורבים (צ'יה, קנבוס, פשתן) ואבקת חלבון קנה אחת עם דגני בוקר. להשלמת השייק, האמר ממליץ "1 עד 2 כפות שומן, כוס פרי אחת, חופן או שני ירקות וכוס חלבון אחת. כמה שאתה אוכל תלוי במה שאתה אוכל במהלך היום ובאיזו תדירות אתה אוכל שייקים עם ארוחות וחטיפים, מציין אנדרוז.

דילוג לתוכן