איך לקבל פיצוי מחברת התעופה עבור טיסה שבוטלה

0 Comments

מבוא – סקירה קצרה של תעשיית התעופה

תעשיית התעופה היא שוק תחרותי והפכפך ביותר. חברות התעופה נלחמות כל הזמן על המחירים הטובים ביותר כדי למשוך את מירב הלקוחות. זו הסיבה שאין זה מפתיע שלעתים קרובות טיסות מבוטלות עקב עומס תנועה כבד או בעיות מכניות.

במאמר זה נסתכל על תהליך קבלת פיצוי מחברת תעופה בגין טיסה שבוטלה.

ישנן שתי דרכים עיקריות לקבל פיצוי על טיסה שבוטלה: דרך שירות הלקוחות של חברת התעופה, או הגשת תביעה לחברת האשראי שלך.

תעשיית התעופה היא תעשייה של טריליון דולר שהכנסותיה השנתיות עומדות על 1.1 טריליון דולר. חברות תעופה הן עמוד השדרה של הענף הזה, וזו הסיבה שהן צריכות להיות בהישג יד כדי לשמור על בסיס לקוחות נאמן.

חברות התעופה מתמודדות כבר שנים עם סוגיית הטיסות שבוטלו בגלל מזג האוויר וגורמים חיצוניים אחרים. הדבר האחרון שחברות תעופה רוצות הוא שהלקוחות שלהן יהיו תקועים בשדות תעופה או ימתינו שעות על המסלול לטיסה נוספת. עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם נוסעים אינם מקבלים פיצוי כאשר חברות תעופה מבטלות טיסות וזה יכול להיות מתסכל להתמודד עם חברות תעופה אלו כאשר הן מסרבות להחזיר לך את מחיר הכרטיס שלך או מציעות כל סוג של פיצוי.

הקדמה: למה אתה בהחלט צריך לקבל פיצוי

ישנן מספר סיבות שבגללן כדאי לנסות לקבל פיצוי מחברת התעופה על טיסה שבוטלה.
בכדי לשמוע פרטים נוספים בתחום של איך לקבל פיצוי מחברת התעופה עבור טיסה שבוטלה נא להעיף מבט ב- skytrip.co.il

– יכול להיות ששילמת על כרטיס יקר ועכשיו לא יוצא לך להשתמש בו.

– ייתכן שהזמנת טיסה זו חודשים מראש ועכשיו אתה צריך להזמין טיסה חדשה.

– ייתכן שהזמנת את המלון שלך בהנחה שהטיסה שלך תגיע בזמן, ועכשיו זה לא.

– ייתכן שעשיתם תוכניות עם חברים או משפחה שכבר לא אפשריות בגלל השינוי בתוכניות הנסיעה שלכם.

פיצוי של חברת תעופה הוא נושא שנדון בו לעתים קרובות. אנשים תוהים מתי הם צריכים לקבל את זה וכמה הם צריכים לקבל.

בחלק זה נשיב על שאלות אלו ועוד.

נדבר על סוגי הפיצויים השונים של חברת התעופה שתוכלו לקבל, התנאים לקבלת פיצויים אלו ומה עליכם לעשות כדי לקבלם.

מהן הדרכים להבטיח שתוכל לקבל פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסות שלך מבוטלות?

ישנן דרכים רבות להבטיח שתוכלו לקבל פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסות שלכם מבוטלות.

אחת הדרכים היעילות ביותר היא לקבל החזר על כרטיס הטיסה. ניתן לעשות זאת על ידי בקשת החזר מחברת התעופה ולאחר מכן קניית כרטיס נוסף בחברת תעופה אחרת.

דרך נוספת היא לנסות ולמצוא טיסה חלופית עם אותה חברת תעופה שכן היא נושאת באחריות לכל הנוסעים שלה, גם אם הם ביטלו את הטיסה המקורית שלהם.

אתה יכול גם ליצור קשר עם חברת האשראי שלך ולבקש מהם לבטל את החיובים בכרטיס שלך או לתת לך זיכוי לקראת נסיעות עתידיות. ייתכן שתוכל לקבל פיצוי גם באמצעות פוליסת ביטוח שיש לך או דרך ספק ביטוח הנסיעות שלך.

חברת התעופה, ברוב המקרים, תציע החזר או שובר לטיסה עתידית. במקרים מסוימים, חברת התעופה עשויה להציע לך פיצוי במזומן.

הצעד הראשון הוא לתעד את תביעתך על ידי מתן הוכחה לכך שהטיסות שלך בוטלו ושהוצע לך פיצוי. לדוגמה:

– אתה יכול לספק צילומי מסך של מסלול הטיסה שלך ואת הודעת הביטול מחברת התעופה

– אתה יכול לספק צילומי מסך של כל שוברים שקיבלת מחברת התעופה

– אתה יכול לספק צילומי מסך של כל סכומי ההחזר שקיבלת

– אם מציעים לך פיצוי במזומן, עדיף לצלם את הכסף וכן לשמור אותו במעטפה לצורכי תיעוד.

אם לא יוצע לך פיצוי לאחר ביצוע השלבים האלה, אז

כיצד לתבוע את הפיצוי במזומן מחברת התעופה

מאמר זה יסביר את השלבים לקבלת פיצוי מחברת התעופה על טיסה שבוטלה.

ישנן שלוש דרכים עיקריות לתבוע פיצויים:

– על ידי פנייה ישירה לחברת התעופה;

– על ידי שימוש בשירות צד שלישי;

– על ידי מעבר על ביטוח הנסיעות שלך.

על מנת לקבל את הפיצוי מחברת התעופה, עליך לדעת את זכויותיך.

אתה יכול לבקש פיצוי כספי מחברת התעופה אם הטיסה שלך בוטלה, התעכבה או הוזמנה יתר על המידה.

ישנן שלוש דרכים לקבל כסף בחזרה מחברת התעופה: 1) שלח מכתב תלונה 2) השתמש בטופס תביעה מקוון 3) השתמש בחברת צד שלישי.

דילוג לתוכן